luni, 7 septembrie 2009

MTV VMA 2009

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!
Asta da stire HOT!!!
Azi, in timp ce-mi faceam temele la mate, ascultam muzica pe MTV.
La publicitate, voiam sa schimb pana cand am vazut asta:
_______________________________
MTV Video Music Awards 2009 vor fi difuzate live din SUA pe MTV Romania pe data de 13 septembrie la ora 2 AM. De reluare nu pot sa va spun nimic, deoarece nu au spus nimic. De indata ce voi stii, va voi anunta. Deci, enjoy! :) Ne uitam la MTV VMA.

8 comentarii:

gya spunea...

:(((((((((((((((((((( eu nu am mtv aksa:(((((((((..nuj dc,dar nu imi merge:((((((((((((((((((((((

va rog dak gasiti si un link;;) fie'va mila si de un copil neajutorat k mn:((((

Celestialtwilight spunea...

super....o sa vedem premiile

abia astept:D:X:X:X:X

anytha ;x spunea...

la ora 2 seara?au innebunit?de ce a sa tarziu:(((((((((((((((((((((((((((((((((:((((

Celestialtwilight spunea...

2 a.m. nu e ziua? eu asa stiam...hmm..cred ca stiu eu gresit..oricum pentru mine nu conteaza abia astept sa le vad....

A. spunea...

suuupeeer!!!!:x

Bi@nc@ spunea...

super,dar bueiiiii!e 2 noaptea nu?:-O
oh gosh!eu nu rezist atat+k a2a zi incepe PURGATORIUL:|

CrI spunea...

uraaaaaa\:D/
suuuper veste:X:X:X:X:X

Sandra ღ spunea...

wow!!! abia astept!! inca un trailer!! :XX:XX

Chat

Create a Meebo Chat Room