duminică, 6 septembrie 2009

Support Rachelle

Eram pe Twitter. Si am vrut sa vad ce au mai facut starurile mele preferate. I-am luat pe rand. Billy, Peter, Rachelle...stati! Rachelle avea un link. Am dat click si am ramas....Wow!!!

Un tribut adus lui Rachelle din partea fanilor din intreaga lume....intreaga, mai putin din partea Romaniei. Multi dintre noi regreta ca Rachelle nu va continua Eclipse, asa ca m-am gandit sa facem si noi un material ...un colaj. Vom pune cate o poza cu fiecare fan, cu numele varsta si locatia, sau cate o poza editata cu Rachelle si cu mesajul vostru pentru ea. Materialul va fi incarcat pe youtube si i-l vom trimite lui Rachelle pe Twitter, in speranta ca il va vedea.
Apelam la voi din nou, fanilor! Trimiteti-ne o poza cu voi, sau una cu Rachelle si mesajul vostru, impreuna cu datele voastre ( nume, oras, varsta ) pe mail, sau pe mess.
Un tribut adus lui Rachelle din partea Romaniei!!!
Because we love u Rachelle!!! xoxo
__________________________________
Later edit:
Andra mi-a facut o observatie!!! In clip apar si 3 fane din Bucuresti. Mii de scuze acelor fete. Deci, are si tara noastra 3 secunde de glorie in acel clip. E bine. :))

8 comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Haideti,miscati-va mai rpd..avem nevoie de poze...doar dak o iubiti p Rachelle...ashteptam pozele:D:D:D...

Celestialtwilight spunea...

particip si eu pt ca o ador pe rachelle...

Adelyne spunea...

este si din partea romaniei la 06.18

Anonim spunea...

sa faca si romania ceva:))

gya spunea...

mey si mie imi pare rau de rachelle,k...nah...ne-am obisnuit cu ea,mai ales k o sa apara in new moon si mi se pare normal k noi,fanii,sa i aducem un tribut,dar va rog....fara sa o judekm p bryce,ea nu are nici o vina:)

gya spunea...

fetelor am si eu o intrebare,poate voi stiti mai bn...care e culoarea naturala a lui rachelle la par?

A. spunea...

super dragutz:x

Sandra ღ spunea...

eu cred k e roscata la par..pentru k nu am mai vazuto altfel :PP

Chat

Create a Meebo Chat Room