duminică, 29 noiembrie 2009

Out of Twilight


_____________________________________________________________
M'am gandit ca pentru azi, subiectul "Out of Twilight" sa fie Harry Potter..Mai ales ca filmele sunt date pe PROTV, in fiecare duminica..Astazi este al 2-lea film~Harry Potter si Camera Secretelor..
Voi ce stiti despre Harry Potter?? Eu personal, adoram seria lui Rowling..Citisem cartile de 5 ori, le stiam pe de rost~ceva in genul lui Twilight de acum :))
Sunt 7 carti, dintre care doar 6 ecranizate:
*Harry Potter si Piatra Filozofala
*Harry Potter si Camera Secretelor
*Harry Potter si Prizonierul din Azkaban
*Harry Potter si Pocalul de Foc
*Harry Potter si Ordinul Phoenix (care, by the way, e preferata mea)
*Harry Potter si Printul Semipur
*Harry Potter si Talismanele Mortii(filmul va fi realizat in 2 parti)

Un mic rezumat despre ce se petrece in seria Harry Potter:
"Povestea începe cu o sărbătoare ce are loc în lumea vrăjitorească. De mai mulţi ani această lume a fost terorizată de un vrăjitor foarte rău, Cap-de-Mort. Cu o noapte înainte, pe 31 octombrie, el descoperă refugiul secret în care se ascundea familia Potter, omorâdu-i pe Lily şi James Potter. Totuşi, când a încercat să-l omoare pe fiul lor, Harry Potter, vraja fatală Avada Kadevra pe care a produs-o s-a întors asupra lui. Corpul lui Cap-de-Mort a fost distrus, dar spiritul său supravieţuieşte, el fiind nici mort, nici viu. Singurul semn al vrăjii lui Cap-de-Mort este o cicatrice în forma de fulger pe fruntea lui Harry. Fiind singurul supravieţuitor al blestemului fatal, Harry este numit de către comunitatea vrăjitorească „baiatul care a supravieţuit”.
Pe 1 noiembrie, Hagrid, un 'semi-uriaş', îl duce pe Harry la singurele lui rude în viaţă, familia Dursley, alcătuită din unchiul Vernon, un bărbat înalt, mătăhălos, aproape fără gât, dar cu o mustaţă foarte bogată, mătuşa Petunia, o femeie slabă cu un gât lung, care îl detesta pe Harry şi Dudley, fiul lor obez şi răsfăţat. Ei au încercat în van să stârpească abilităţile lui magice, să-i ascundă provenienţa lui din lumea vrăjitorească şi să-l pedepsească aspru după fiecare întâmplare mai ciudată.
Totuşi, odată cu apropierea zilei în care împlineşte 11 ani, Harry are primul lui contact cu lumea magică, atunci când primeşte scrisori de la Hogwarts, Şcoala de Magie şi Vrăjitorie, livrate de bufniţe. Totuşi, unchiul lui le interceptează. De ziua lui, Hagrid, Păstrătorul Cheilor de la Hogwarts, apare şi îi spune că este un vrăjitor şi că este aşteptat la şcoală. Fiecare volum ne prezintă un an din viaţa lui Harry, care se petrece în majoritatea timpului la Hogwarts. Acolo el învaţă să folosească magia şi să producă poţiuni. Între timp, Cap-de-Mort revine pentru a doua oră şi preia controlul asupra comunităţii vrăjitoreşti, iar Harry se va confrunta pentru ultima oară cu el."


Personajele principale ale seriei sunt:
Harry Potter~Daniel Radcliffe
Hermione Granger~Emma Watson
Ron Weasley~Rupert Grint











































Inca un lucru care mi s'a parut interesant a fost gruparea pe case..La Hogwarts, sunt 4 case:
*Cercetasi~Gryffindors
*Astropufi~Hufflepuff
*Ochi-de-Soim~Ravenclaw
*Viperini~Slytherin
La sfarsitul anului, casa care are cele mai multe puncte castiga "Cupa Caselor"..Si in fiecare an, aceasta a revenit casei Cercetasilor, datorita lui Harry, Ron si Hermione..






















23 de comentarii:

Anonim spunea...

WOW, super. ce dea informatii. nu jtiam asa multe, THX, sandra :*

anny spunea...

eu nu eram cu harry potter cum sunt cu twilight...sau poate da?:-??nu mai stiu ce stiu sigur e ca la twilight am citit cartile de peste 8 ori...in schimb la harry nu..decta odata...nimnei nu ma contrazicea in legatura cu harry ca si cu twilight acum..dar atunci nu scriam si nici nu descoperisem fan ficurile:))=))

elena spunea...

mie mi-a plakut harry potter de knd eram mika :X
si o sa'mi plaka pana knd o sa fiu batrana:X
cum e si cu twilight :X

Sandra ღ spunea...

mie mi'a placut super mult Harry Potter, si inca imi mai place..:XX

Anonim spunea...

Harry Potter e super tare...imi placea la fel de mult cum imi place twilight acum :))) Sandra multumim mult pentru datele interesante si ptr poze :*:* esti de treaba :P:P:P

Nessie (stii tu care :)):P:P ;) )

Sandra ღ spunea...

ms, anonim..dar nessie se semneaza de obicei :))

Deea :) spunea...

Wow ... kiar la harry potter m-am uitat acum ptk mi-am cumparat ultimul film pe dvd caci eu nu-l vazusem , iar acest lucru mi-a trezit " pasiunea " pt. harry potter . Mai ales ca Harry Potter a fost prima mea iubire in filme :) . Cand eram mica stiam replicile de la primul film pe de rost chiar daca nu stiam foarte bine engleza :)) . Si cand m-am uitat saptamana trecuta la film mi-am adus aminte replicile . Sincer Twilight rocks dar Harry Potter is much better . Asta ii opinia mea :)

Anonim spunea...

Scz dar defapt sunt 8 filme ptk ultimul fim va fi impartzit in 2 partzi la fel ca si ultimul film twilight daka stiu eu bine :) ?

Sandra ღ spunea...

dapp, ultimul va fi realizat in 2 parti..dar sunt tot 7 filme..

Nessie Black spunea...

deci, sandra--you're the best ever. si eu mam uitat azi la harry potter 2--care e preferatul meu! :xxx ms de informatii ;)):ppp

elena spunea...

wow cate commur
bv sandra :X
o postare plina de succes :X

Nessie Black spunea...

eu vam zis ca sandra e the best ever :ppp :*

Sandra ღ spunea...

ms mult..chiar ma bucur ca subiectul meu vi s'a parut interesant..:DD

Anonim spunea...

Imi poate spune cineva daca se mai gasesc in librarii cartile cu Harry Potter???Vreau sa mi le cumpar.:))Am auzit de ele si am vazut si cateva filme dar niciodata nu am avut interesul sa citesc cartile,asa ca am zis sa le citesc acum.

Sandra ღ spunea...

dapp, se gasesc..eu le'am gasit si la biblioteca :))

MimY spunea...

wow, sandra. puup la tn, cel mai tare subiect de pana acum :*:*:*:*:* sunt o fana HP si ma bucur super mult ca lai pus ca subiect. :*:**:*

Sandra ღ spunea...

si eu ma bucur ca v'a placut subiectul de azi..

Anonim spunea...

sandra....m-as semna cu nessie ca de obicei ...dar mi-am uitat parola :)=)))

Sandra ღ spunea...

mda, lorina esti GENIALA..By the way..lorina e my BFF, colega de clasa, tot tacamul, si se semna cu Nessie..dar cum si'a uitat parola, isi va face alt cont..

Nessieჯ spunea...

oooo.....multumesc frumos pentru prezentarea calduroasa dar te puteai ABTINE!!!!!!

Sandra ღ spunea...

cu placere :PP:))

Nessieჯ spunea...

oricum in seara asta am uit si eu la harry potter and half blood prince...de abia astept :))))

cred ca o sa fie tare :))))

Nessie Black spunea...

eu lam vazut si mia placut suuuuuuuuper mult......pref meu :xxx

Chat

Create a Meebo Chat Room