miercuri, 30 decembrie 2009

Revista Cool Girl Poster


Nu ratati numarul de ianuarie al revistei "Cool girl poster"..De ce?? In el gasiti un giga-poster cu Bella, Edward&Jacob si unul cu Bella&Jacob..din 14 ianuarie, la chioscurile de ziare..

22 de comentarii:

Nessie spunea...

Bai fetelor incepeti sa ma calcati pe nervi...Sursa de ce dracu n-o puneti?Se vede clar ca asta e scan-ul de pe blogul meu...va credeti smechere?...puneti sursa ca sa nu mai avem incidente de astea

Nessie spunea...

Se vede clar ca marginile sunt la fel..la fel si numarul pozei...da-ti-o dracu de trb...asa de greu e sa treceti sursa?...

daria spunea...

auzi nessie....ia mai tacati gura, da? fetele pun sursa si se intampla sa mai greseasca...mai mult, uitate ca a si corectat ca sa nu mai incepi tu cu criticile tale de 2 bani...esti invidioasa si mai date tu dracului, nu fetele, ok?

Nessie spunea...

mai fato...in primu rand yo n am dat dracu pe nimeni din echipa,,daca asta intelegi u,e altceva.,...in al 2 lea rand...e normal sa corecteze

Dya spunea...

dc nu raspundeti? macar recunoasteti...si cand bella voastra spunea k noi am luat o poza de la voi, si de fapt nu era nici pe departe adevarat, era de pe un site strain, a inceput sa ne injure...macar recunoasteti de unde ati luat...
si daria...cine naibii e invidioasa? numai gura e de voi...

Sandra ღ spunea...

ok, deci scuze..daria, stai linistita ca nimeni nu ti'a cerut sa ne aperi..multumim, oricum..si am pus sursa, multumite?? mai gresesc si eu, ca nici voi nu sunteti perfecte..sau da?!

Nessie spunea...

si nu au gresit doar odt...acuma nu mai vb de blogu meu...vb de celalalt..si apoi yo nu vb cu cineva kre nu e din echipa:P

Sandra ღ spunea...

uite nessie..eu sunt din echipa, ok? acum esti multumita?? pastreaza'ti scan'ul linistita..nu avem nevoie de el daca se face atata caz pentru ca nu am scris sursa..

Nessie spunea...

f multumita bells....:P

Sandra ღ spunea...

ma bucur..

Dya spunea...

se face atat caz?da bella voastra cat face?e in stare sati scoata ochii...near lua la bataie...dar cum nu poate, se multumeste sa injure ca la usa cortului..da ma rog...ma abtin...

Sandra ღ spunea...

da eu nu injur alice..si nici nu fac cum face ella..asa ca nu vad dc mi'ati face mie la fel, din moment ce eu nu reactionez asa..

Fanny spunea...

mda, are dreptate bells.....adik, daca proasta de elena o face pea desteapta si injura ca in piata sfatului, asta nu inseamna ca celelalte fete sunt la fel....bells, joanne, inna si ika sunt ff linistite....numai pe elena si pe mery leam auzit sa se injure...si inca cum :))) da bells nu a reactionat asa niciodata, de cand e pe acest blog....asa ca nici voi nu trebuie sa ii raspundeti cum o faceati cu elena....

Sandra ღ spunea...

nu o fa proasta pe ella, okk?? o fi ea mai impulsiva, dar nu e proasta..

elena spunea...

Pai...ce sa zic si eu:-??..ms ca m-ati implicat intr-un scandal =))) pentru un fapt total necunoscut mie :-??

Dya spunea...

am injurat eu cumva?nu cred...eu nu am obiceiul sa injur...si nici nessie na injurat asa ca...

Dya spunea...

si nu am injurato nici pe elena...nuti fa griji...m-am abtinut...nu totul se rezolva injurand...

cata spunea...

iarasi incep conflicte.
1. nessie, nu trebuie sa vii cu ton de cearta sa puna sursa, puteai sa zici intr-un comm decent sa puna sursa ca au uitat-o si gata.
2. bells, cred ca ar trebui sa pui sursa ca sa preveniti o astfel de cearta.
iar voi toti ceilalti, nu mai cautati cearta. deja ne-am saturat de ea ( cearta ).

Nessieჯ spunea...

Alice...uite-te mai bine si ai sa vezi ca nessie nu e asa de inocenta...a dat un comment cu ura pentru ceilalti injurand si vorbind urat...sa vorbeasca urat acasa la ea sau pe blogul ei ca celorlalti care viziteaza acest blog poate nu le convine sa intre si sa suporte injuraturile si limbajul vulgar al lui nessie...asa ca nu mai faceti pe nevinovatii ca fiecarui om ii este dat sa greseasca iar sandra(bells) si-a cerut civilizat scuze corectandu-si greseala...

VEDETI-VA DE BLOGUL VOSTRU!!!

:P:P:P:P =)))))

Nessie spunea...

n am injurat pe nimeni...si apoi n am inceput eu..si ar trebuie sa stiti mai bn...si faza cu poza..phha..mandria asta...puteai sa lasi scanul dar am cerut un simplu lucru...dar ma rog...nu se potae vorbi cu voi...intrepretati totul gresit..sper din tot sufeltul sa nu mai trebuiasca sa ma enervez din cz voastra...

Dya spunea...

aha...eu nu mam prins...datimi si mei exemplu unde vedeti voi limbaj vulgar...ca eu nu ma prind...eu nu avd nicaieri nici o injuratura , nu vad niciun limbaj vulgar...ce naiba?nu se poate vorbi omeneste?ce era asa de greu...nu va cerut nimeni sa scoateti scanul...doar sa puenti sursa...

Nessieჯ spunea...

mai...treaba e nasoala, alice...daca tu nu vezi unde nessie a folosit un limbaj neadecvat , vulgar inseamna doua lucruri:

1. ori esti chioara si ar trebui sa consulti un oftalmolog
2. esti obisnuita cu acest limbaj deci inseamna ca il folosesti des nemaifacand diferenta dintre un limbaj adecvat ce ar trebui folosit pe acest blog si cuvantul folosit de nessie "dracu" si articularile lui ;)

te rog frumos anunta-ma cand afli care dintre variante te caracterizeaza ca sa stiu si eu ce problema ai tu...

si tu nessie ar trebui sa-ti dai seama atunci cand vorbesti urat sau nu...sa faci si tu diferenta, ptr ca eu intru pe acest blog sa aflu stiri despre subiectul comun pe care il impartasim ...eu nu intru sa dau peste fitzele voastre si peste "nervii" vostri... =))

Va salut :P:P ;)

Chat

Create a Meebo Chat Room