marți, 26 ianuarie 2010

Peter Facinelli a vorbit despre "Twilight" pe chat-ul TV.com

    
Noaptea trecuta, Peter Facinelli a participat la un chat live pe TV.com chiar inainte de premiera mondiala a "Twilight" in reteaua de cablu tv Showtime. Mai jos am tradus cateva replici din extras.


Care este lucru tau preferat atunci cand joaci rolul unui vampir?
Cred ca a fi un vampir este distractiv pentru ca tu ai posibilitatea de a trai pentru totdeauna. Ca un actor care joaca rolul unui vampir , cel mai tare lucru este ca vampirii sunt chiar la moda acum, asa ca este distractiv de jucat.
Daca ai putea fi orice personaj din Twilight Saga, altul decat cel pe care il interpretezi, care ar fi acela si de ce?
Edward, pentru o multime de motive. Daca as fi fost mai tanar ar fi fost un personaj minunat de jucat. Daca nu l-am putut interpreta pe Edward, sunt destul de multumit cu jucatul rolului de tata. Nu cred ca de aschia sare departe de trunchi.
Esti in Echipa Taylor sau in Echipa Robert?
Ha, ha. Trebuie aleg Echipa Robert. El este in familia mea. Imi place de Taylor, dar Rob il joaca pe fiul meu, asa ca trebuie sa raman in familie. Dar, in ceea ce priveste actorii reali din film, cred ca sunt ambii extrem de talentati si ii sprijin pe amandoi.
Sursa
                                                                              

Am observat ca multe dintre articolele traduse de mine apar si pe alte site-uri/ blog-uri fara a mentiona sursa de drept. Ii rog pe cei care preiau articole de pe acest blog sa precizeze ca sursa blogul Twilight-Hot-News. In caz contrar, nerespectarea drepturilor de autor poate fi sanctionata si poate duce chiar la inchiderea site-ului/ blogului. Va multumesc!

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room