duminică, 13 septembrie 2009

Emblema varcolacilor si Taylor




Varcolacii , la fel ca si vampirii din familia Cullen sau Volturii , au si ei o emblema .Varcolacii si-au tatuat pe umar emblema La Push .

Se pare insa ca pentru Taylor Launter tatuajul care il poarta in film , la facut sa isi schimbe decizia de a avea si el un tatuaj permanent la fel ca ceilalti adolescenti .“M-am gandit si eu sa-mi fac un tatuaj, dar nu mi-a luat mult sa ma hotarasc ca e, de fapt, o idee proasta”, spune Taylor . Deci se pare ca nu o sa il vedem pe Taylor cu un tatuaj decat in film .

3 comentarii:

Sandra ღ spunea...

emblema familiei cullen e mai frumoasa..asta nu se prea intelege!!

Deea spunea...

E faina asta e ... tribala :)

A. spunea...

mai bine:p
eu una sunt moarta dupa tatuaje dar emblema LA Push nu prea imi place:D:">

Chat

Create a Meebo Chat Room