duminică, 13 septembrie 2009

Sarutul!!!




Regizorul David Slade a fost ieri aproape toata ziua pe twitter si a povestit fanilor ce scena a filmat cu Kristen si Taylor.......scena sarutului de pe munte :X:X:X Minunat , dar totusi asta inseamna ca antrenamentele pentru batalia cu nou nascutii se apropie de sfarsit si ca in curand se va filma batalia...trist :(...vreau sa vad Eclipse , dar pana atunci o sa ne pregatim sa vedem premiile Video Music Awards din aceasta seara si filmul New Moon in noiembrie:X:X

5 comentarii:

Sandra ღ spunea...

nuj dc da urasc scena aia cu sarutul :)):)):)) am trantit cartea de perete knd citeam aia!! :))

gya spunea...

daaa si eu am avut niste nervi knd am citit partea aia,dar e bn k jake ramane cu nesssie pn la urma.

Sandra ღ spunea...

dapp..toata lumea e fericita, iar bella tot cu edward ramane!! :XX

Deea spunea...

Oooo ... mie mi-a placut cand am citit-o a 5a oara :>:>

A. spunea...

e dragutz din partea regizorului ca povesteste fanilor ce se intampla p platourile de filmare:x

Chat

Create a Meebo Chat Room