sâmbătă, 2 octombrie 2010

Fan Fic'uri

Doamne, imi cer mii de scuze, dar am uitat complet de ficuri. Imi cer scuze pentru cei care mi-au trimis ficurile si nu le-am pus. De azi inainte la ficurile noi nu o sa mai pun si rezumatul deoarece imi  ia prea mult timp si sunt in criza de timp. Puteti sa imi trimiteti  fan ficuri noi sau continuari la aceeasi adresa: ladyjoanne21@gmail.com

FICURI NOI:
~"Pick a Team" by Oana -aici
~"I don't Care" by Deaa005 -aici
~"Speechless" tradus de Alexa si Klauss33 -aici
~"De la ura la iubire - Doar un pas" by Biencutza -aici
 ~"Instituto Sol de Media Noche" tradus de Angel Of Hope si Ioana-aici

CONTINUARI:
~"Obligada a amar" tradus de Angel of Hope -aici
~"Maybe you have a chance" by Dyanna -aici
~"Doua iubiri" by Marina -aici
~"Jasper's Decode-Armura" by Dora -aici
~"O alta viata" by Alexa -aici

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room