joi, 28 octombrie 2010

Robert Pattinson se fereşte de americani

Actorul din „Saga Amurg” se plânge că nu mai poate să facă nimic pe teritoriul SUA, pentru că este mereu urmărit de fotografi şi fani de când a devenit celebru, relatează femalefirst.co.uk.


„Lucururile s-au schimbat mai mult în America. Mereu am crezut că o să se întâmple la fel şi în Londra, dar m-am înşelat”, spune Robert Pattinson (24 de ani).

„Nu vreau să apară poveşti despre mine prin presă. Mie mi se pare că orice persoană căreia îi place să iasă în evidenţă şi să fie fotografiată nonstop este deziluzionată şi plictisitoare”, crede actorul britanic.

Robert Pattinson, care este implicat într-o relaţie cu Kristen Stewart (20 de ani), partenera sa din „Saga Amurg”, mai spune că celebritatea îl face să fie paranoic, deşi îi aduce unele avantaje.

„Vrei să ai controlul asupra situaţiei tot timpul şi este imposibil. Celebritatea este plăcută câteodată. Mă face să fiu paranoic, dar îmi permite să joc în ce filme vreau”.

Sursa: TV Mania

4 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

pai....la Londra e un necunoscut???

Anonim spunea...

nu neaparat ca este un necunoscut doar ca englezii sunt mai calmi si mai cumpatati. au in ei stilul acela elegant si foarte linistit.

tia.vampire spunea...

robert zicea ca in anglia oamenii sunt mai timizi si mai calmi si de aceea nu sar pe el pe srada,cum se face in america.

Anonim spunea...

DRAGI COPII,ADOLESCENTI...
Sa fii obsedat de twilight inseamna sa devii bolnav grav psihuc,ar trebui sa va opriti!!!
Cu drag al vostru prieten Andrei!!

Chat

Create a Meebo Chat Room