marți, 4 ianuarie 2011

Bryce Dallas Howard se lanseaza in moda cu brandul Kate Spade

Desi in 18 ani de existenta brandul Kate Spade nu a apelat niciodata la serviciile unei celebritati pentru a-si promova colectiile, la inceputul anului 2011 reprezentantii faimoasei case de moda au decis sa o angajeze pe actrita californiana Bryce Dallas Howard (29 ani) ca protagonista a reclamelor de promovare a colectiei de primavara-vara.

Fiica regizorului Ron Howard, cunoscuta publicului din filmele “Lady in the Water”, “Spider-Man 3” sau “Terminator Salvation”, dar mai cu seama din rolul Victoriei interpretat in “The Twilight Saga: Eclipse“, este o fana declarata a brandului Kate Spade inca de cand era adolescenta, motiv pentru care a marturisit ca a fost coplesita de bucurie atunci cand i s-a propus aceasta colaborare: “Mi-am pierdut mintile cand am primit oferta de la Kate Spade. Este ceva legat de acest brand cu care, inca de la o varsta frageda, am simtit ca am o conexiune. Produsele Kate Spade erau cele pe care mi le doream intotdeauna de Craciun, inca de cand aveam 15 ani sau 16 ani. Reprezinta un stil de viata care mi-a placut dintotdeauna. Este prima mea experienta intr-o campanie publicitara. Dar altfel nu as fi fost potrivita. Ar fi fost evident faptul ca nu sunt atasata de brandul respectiv”.

Realizata de catre cunoscutul fotograf de moda Norman Jean Roy in Brooklyn – New York, sedinta foto ce o are ca protagonista pe Bryce Dallas Howard o prezinta pe actrita in toiul unor activitati relaxante si distractive, vedeta plimbandu-se cu bicicleta sau cu rolele, dansand sau urland intr-un megafon si fiind imbracata din cap pana in picioare in haine si accesorii marca Kate Spade.

Deborah LLoyd, directoarea de creatie a brandului Kate Spade, a explicat motivele pentru care au ales-o pe Bryce Dallas Howard ca imagine a casei lor de moda, precizand: “Cautam pe cineva cu care sa incheiem un parteneriat. Ne place de ea ca persoana si ne place faptul ca a crescut cu brandul nostru. Nu are doar un chip frumos. Este o femeie cu multiple talente, care ne reprezinta foarte bine brandul. Bryce este jucausa, frumoasa si foarte talentata. Ea imbratiseaza si intruchipeaza spiritul brandului Kate Spade. In momentul in care imbraca hainele noastre, ele prind viata intr-un mod inovator”.
sursa: cinemarx.ro

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room