duminică, 3 aprilie 2011

Buna ziua..

In primul rand vreau sa imi cer scuze tututor fanilor Twilight si celor care ne-au sprijinit pana acum,pentru ca nu am mai postat in ultima vreme. Stiu ca unii v-ati 'revoltat' intr-un fel si de aceea imi pare cel mai rau. Exista bineinteles un motiv in spatele absentei noatre (acum scriu si in numele fetelor). Nu am mai avut timp. Nu am mai avut timp de nimic. Liceul mi-a schimbat radical viata,cel putin mie. Sunt o gramada de oportunitati si burse si concursuri pe care cu greu le poti refuza si care iti iau mult timp. Cu celelalte colege am tinut legatura si este clar ca nu prea se descurca nici ele cu timpul liber.
Promit sa ne ocupam cat putem de bine de acest blog.Poate nu va mai fi ca inainte dar macar vom incerca sa postam mai des. Am dori,totusi,ca blogul sa nu mai fie criticat. Multumesc si ne cerem mii de scuze,din nou.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room