miercuri, 19 august 2009

FanFic

Revin in forta de data aceasta, la rubrica fanfic, cu o poezie.
Este scrisa de Joanne. Pe mine m-a lasat masca. Cuprinde totul.

Twilight Fans

Seria Amurg noi o iubim
Zilnic am vrea s-o recitim!
Vestile le impartim
Mii de emotii impartasim
Toate articolele le citim
Nu conteaza unde le gasim!
Plangem, radem impreuna
Chiar de e veste rea sau buna
Ne dorim o continuare
A cartilor ce au valoare!
Vrem ca Stephenie sa stie
Ca asteptam Midnight Sun plini de bucurie
Am vrea si articole dragute
Cu Bella & Edward pe hainutze
Si cand ni se aprinde un beculetz
Scriem un fan-fic maretz
Ne place sa desenam
Personajele ce le adoram
Am organizat petitii
Ca sa-i vedem pe preferatii nostrii
Si de i-am vedea, sigur am pica
De nu ne-am mai putea ridica
Caci sa-i vedem pe actori
E un vis mare!
E o dorinta arzatoare!
Si inima ne tresare
De parca ar fi gata sa zboare!
Dar, am iubit, iubim
Si vom continua sa iubim
Orice de Twilight o sa mai citim!
The end.

2 comentarii:

Joanne spunea...

Vai Poezia Mea :X
Ms mult Elena :X

Mery spunea...

Felicitari:X:X:X:X...Sunteti excelente..:X:X:X..Off..:X...Si ziceau profesorii nostri ca nu stim romana..ca nu suntem creativi:))

Chat

Create a Meebo Chat Room