marți, 18 august 2009

Prin Vancouver

Nikki si Elizabeth isi continua cumparaturile si plimbarile prin Vancouver.
Aaaa.............si am uitat...dupa cum v-am mai spus, Nikki s-a saturat de paparazzi. Ei bine, daca nu ii poate evita, Nikki s-a decis sa ii infrunte. De exemplu, in pozele de azi, Nikki scoate limba la paparazzi. Bravo Nikki! Asa te vrem!!!

______________________________________
Si Kristen a fost surprinsa de paparazzi prin Vancouver. Mie mi se pare ca are parul ud. Nu stiu de ce. Dar asa mi se pare. Are parul vopsit mai deschis si ud. Am eu halucinatii?

2 comentarii:

gya spunea...

nu ai halucinatii:)))

presupun k se pregateste pt filmari,chiar dak o sa poarte peruk era normal sa se si vopseasca

Mery spunea...

Scoate limba Nikki...:)):)):))...

Chat

Create a Meebo Chat Room