sâmbătă, 17 octombrie 2009

Fanfic


Buna....!!! Weekend-ul acesta e nepotica mea la mine. Dar o sa incerc sa nu ma las prada ispitelor copilaresti si voi continua cu postarile :).
Am primit multe ficuri si asteptam weekend-ul, pentru ca stiam ca veti scrie fetelor. :)
Deci.....
Andreea a terminat capitolul 10 din "Reality bites".
Il gasiti aici.
_____________________
Diandra a terminat capitolul 3 din "impossible love".
Capitolul "The nerves" aici.
___________________
Krisz a terminat si ea capitolul 22 din "Hazard games". Cap. 22 Chasing pavements - aici.
_______________________
Si un nou fic:).
Este scris de Dancing Vampire si se numeste "Un nou inceput".
Este vorba despre o parte din viata lui Alice pe cand ea era om, iar apoi tot ceea ce se intampla pana cand sa o cunaosca pe Bella, ele devenind cele mai bune prietene. Ea incerca sa scape de Volturii care o vor moarta, dar Carlisle o ajuta, spunandu-i sa se alature familiei lui. Apoi, il cunoaste pe Jasper...
Primul capitol - "O noua zi. Un nou inceput".
_____________________________
Tot pe contul lui Dancing Vampire am mai gasit 2 chestii.....
O povestioara formata din 6 capitole. Se numeste "Speranta moare ultima".
Eu sper ca Dancing Vampire nu se supara si sper sa va placa. :)
O gasiti aici.
Si am mai gasit primul capitol dintr-un fic....."Iubire interzisa".
Public primul capitol si as vrea sa ma anunte daca il mai continua. Daca nu, imi cer scuze pentru publicare. Daca da, astept continuarea.
Primul capitol - "Prima privire"

-----------------------
Later Edit: Intervin si eu(Joanne), in postarea Bellei si va anunt ca Lara a terminat si capitolul 12 din „Un Viitor Pe Care Sa-l Doresti” desii poate a-ti aflat ca l-a terminat de pe chat
Capitolul 12: „Pasiunea” - aici
________________________________
Doamne cate ficuri......:X si eu am capitolele 12 si 13 din ficul meu, dar inca nu le pun . Mai vreau sa scriu si apoi o sa public mai mult.
Andreea a terminat capitolul 3 din "Nora".

"NOUTATI DIN CARPATI" - aici.
__________________________
Ziua ficurilor azi.... Monika [[Ika]] a terminat capitolele 4 si 5 din "Jurnalul".
Le gasiti aici.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room