marți, 23 februarie 2010

Concurs - Vampir sau varcolac?


Dupa cum ati putut citi mai jos, a aparut primul volum din seria "Jurnalele vampirilor" - "Trezirea". De aceea, blogul Twilight Hot News , in parteneriat cu editura LEDA, v-au pregatit o surpriza.

Raspundeti la intrebarea "Daca ai avea de ales intre a fi varcolac si intre a fi vampir, ce ai alege si de ce?" si aveti sansa sa castigati cartea "Trezirea" scrisa de J. L. Smith. Cel mai original si cel mai creativ raspuns va fi premiat.

Trimiteti raspunsurile pe adresa de mail varcolacsauvampir@gmail.com.
Concursul se defasoara in perioada 23 februarie - 5 martie 2010.

Multumim sponsorului:
Image and video hosting by TinyPic

5 comentarii:

Gya spunea...

e foarte tare ideea.le urez multa bafta celor care participa.eu am cartea de mult tipm si deja am terminat-o:D asa ca nu o sa mai particip

◤◤ Vampy © spunea...

Da, si eu o am... Bafta tuturor!!
Team Edward!

Ada spunea...

hihihi....i love you guys.....sooper concurs...succes tuturor! pwp

Anonim spunea...

unde e publicat castigatorul?Ca concursul s-a terminat de ceva vreme...

Anonim spunea...

unde e publicat castigatorul?Ca concursul s-a terminat de ceva vreme...

Chat

Create a Meebo Chat Room