vineri, 5 martie 2010

Concurs - Vampir sau varcolac?

Le multumesc fetelor care mi-au amintit ca azi se sfarseste concursul.
Am avut un numar total de 37 de participanti.
felicitari tuturor. Trebuie sa recunosc ca ati fost foarte creativi si, din nou, mi-a fost foarte greu sa ma decid.
Castigatoarea concursului este:

MARA

Iata si raspunsul ei [[ nu luati in seama greselile]].

Varcolac.As vrea sa fiu varcolac.Mi-as dori sa primesc de la Mos Nicolae in UGG-urile mele un Jacob mic care sa sa ma muste de degetel:X .Ma transform in varcolac si alergam impreuna intr-o poienita unde ne facem lupisori.Si incepem sa urlam la vrabiute:X Deci gata cu fanteziile :| In primul rand,varcolacii mi se par mai buni,nu omoara pe nimeni pentru a trai,asa cum unii fac vampirii,pe care ii omoara pentru ca sunt rai,rai,rai.Au blanita pufoasa ca norisorii aia albi si pasnici de pe cerul albastru al verii .Sau ca hartia igienica Zewa :X.Sau ca frisca de pe tort.
Ochii varcolacilor nu sunt la fel de frumosi ca cei de vampir,dar au acea sclipire specific umana,blajinitatea si dragostea,loialitatea privirii unui caine.Plus caldura.Caldura pe care vampirii nu ar avea-o nici daca i-ai tine 5 ani in cuptor.Caldura care te face sa te simti ca langa soba bunicii iarna,unde afara e ger de crapa pietrele.Caldura care iti aduce aminte ca varcolacii sunt mai HOT decat orice alta fiinta :> .Mai ales Jacob:X ( i try to be chill but you`re so hot and i melted )

Deci da.Am spus ca vreau sa fiu varcolac.Si ca i-as scuipa in ochi pe vampiri:|

Castigatoarea a primit un mail. O rog sa imi trimita datele ei de contact.

Multumim sponsorului Leda.
Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

Gya spunea...

hmm ma bucur pt tine Mara, desi, sincer as fi vrut sa castige cineva din Team Vampire[mentionez ca eu nu am participat].

Anonim spunea...

te pomeni k si ellei ii plac mai mult varcolacii decat vampirii(avand in vedere k e inebunita dupa Taylor)
sincer si eu sunt tot team jacob :D
felicitari castigatoarei....

Anonim spunea...

Nu prea sunt de acord cu propozitia Marei - "Si i-as scuipa in ochi pe vampiri"... Prea urit suna...

Chat

Create a Meebo Chat Room