vineri, 11 iunie 2010

Un cuvant de inceput...

...de vacanta.
Oficial, de astazi incepe vacanta, ceea ce inseamna mai multe stiri ( cred eu) , distractie si celelalte lucruri specifice vacantei de vara.
Vreau sa va urez o vacanta cat mai placuta!
Stiu ca sunt multe dintre voi care au avut banchetul. Cuma  fost? V-ati distrat? Sau, cum a fost cand ati avut voi banchetul ( generatiile mai mari).

Vreau sa dau drumul unei discutii frumoase:x mai ales acum, la sfarsit de an scolar.


Vreau sa va reamintesc si de concursurile noastre de pe blog, 3 la numar pana acum.
Azi au venit prin FanCurier premiile voastre de la concursul Alice fashion 3 si va spun, merita sa va inscrieti! Ii multumesc Lindei pentru cadourile speciale! 

PS: Ce premii ati luat?

3 comentarii:

Larisa Papy spunea...

multumim la fel pentru urari..sunt curioasa ce premi sunt:> dar dak u zici ca sunt super te credem pe cuvant:D ..
P.S: m-am facut de rusine anu asta..mentiune:-s

Roxana spunea...

pai vacanta asta o sa fie frumusica...dar am lecturi suplimentare la greu,nu stiu cand o sa stau...banchetul la mine a fost frumos,mi-a placut...dar parca a fost monoton adica de la 5 la 12 am dansat non stop nu ceva de luat ramas bun,nimic....in clasa a 4-a a fost mult mai frumos...de premii eu una nu vreau sa spun ca poate vor crede altii ca sunt laudaroasa asa ca I'll pass it

Anonim spunea...

multu la fel pt urari..
banchetu'..hmm.."prea scurt fratee!..da bun:>"
iar premii..mentiune..
dar CULMEA..miau pierdut cartea;))
deci..doar cu mentiune in foile lor:|
le doresc tuturor fetelor de pe acest blog o vacanta perfecta,relaxanta dupa un an de chin! si sa intrati acolo unde va doriti

CrI:*:*

Chat

Create a Meebo Chat Room