luni, 19 iulie 2010

Zile de vara fara vampiri

Stiu ca dupa aniversarea de un  an lucrurile au inceput sa se duca. Sa va spun si de ce.
1. Eu am treaba sapotamana aceasta si voi fi plecata inca 2 saptamani.
2. Joanne este la tara.
3. Mery este plecata si ea.
4.  Celelalte fete au si ele unele treburi si nu pot sta 24/24 la calculator.
Stim ca totii cautam sa profitam la maxim de vacanta, dat fiind ca scoala este grea. :)
Vorbesc doar in numele meu, momentan, dar eu voi fi in vacanta o perioada destul de indelungata, dar nu exagerata. Despre celelalte fete nu stiu ce sa va zic. Eu sper sa ne intelegeti. E vara! Have fun! Sa lasam vampirii in casa si noi sa iesim in soare si sa profitam.
Promit sa revin in forta din plimbarica cu poze si cu noi surprize. De la buticul de informatii va saluta Ella.  O vacanta minunata! :)

4 comentarii:

Gya spunea...

no problem fetelor. aveti dreptate, e vacanta, profitati de ea ;)) nu se supara nimeni ca nu avem de ce :) have fun!!

**Roxana** spunea...

ar fi culmea sa nu va intelegem....la cate ati facut in ulimul timp ar trebui o vacanta de cel putin o luna! distrati-va la maxim fetelor!

mIddLe~PrInCeSs spunea...

Eu voi continua sa postez asa ca voi puteti sa va distrati cat sunteti plecate :)

tia.vampire spunea...

stai linistita elle si noi unii sunt plecat destul de mult.:))si daca ati fi toat eplecate am avea twifans:) dar asa e ft bn..o avem pe middle-princess

Chat

Create a Meebo Chat Room