joi, 26 august 2010

Nikki Reed e stresată pentru rolul Rosalie din “Breaking Dawn”

Chiar și actorii care nu au roluri mari în saga “Twilight” muncesc mult pentru momentele lor pe marele ecran, susține Nikki Reed.

Colega de platou a vedetelor Robert Pattinson, Kristen Stewart și Taylor Lautner crede că filmul este sub presiune din partea celor care au citit cartea. “Consider că oamenii care au citit cărțile o înțeleg pe Rosalie, iar asta a fost cea mai mare provocare pentru mine când o interpretez – când faci o așa serie de filme, e clar că trebuie să se învârtă în jurul poveștii de dragoste. Noi, restul ne cam luptăm pe fundal pentru a avea orice fel de moment. Întotdeauna ți-e teamă că vei exagera atunci când vei reuși să ai acel moment. Chiar dacă e numai înfățișarea sau o propoziție sau o privire”, a spus Nikki Reed pentru MTV News.

Actrița a adăugat că scenarista Melissa Rosenberg a făcut o treabă foarte bună și că nu se poate gândi la nimic ce le-a scăpat filmelor din seria “Twilight” față de cărți.

Nikki este nerăbdătoare să joace rolul Rosalie în noul film “Twilight”, “Breaking Dawn“. “Nu am citit încă scenariul de la Breaking Dawn, dar am încredere că eu și Bella ne vom apropia foarte tare”, a adăugat Reed.
sursa: CinemaRX

Un comentariu:

Anonim spunea...

am impresia sau are acceasi pantofi pe care i-a purtat odata si kristen si odata si Ashley?:-??...park mi se pare ca seamana:d...

Chat

Create a Meebo Chat Room