joi, 23 decembrie 2010

Vremuri noi...tot noi.

Cum am lasat de inteles intr-un comentariu recent, acum in prag de sarbatori vrem sa ne reunim fortele si sa revenim in lumea Twilight Saga. Regret nespus de mult ca acest blog s-a lasat in jos. Totul este doar din vina mea, este datorita neimplicarii mele, fapt ce a dus si la neimplicarea colegelor de breasla.
Am revenit cu un nou look de sarbatoare si totusi fresh pentru a mentine prospetimea si puritatea fulgilor de nea.
Pentru inceput, eu si Joanne vom incercsa sa postam cele mai importante stiri despre acest univers, universul Twilight si speram ca si celoelalte vechi colege sa se alature revenirii noastre, daca nu cu postari, cu sprijin moral.

Vrem de asemenea sa reinventam blogul si sa facem din el un loc de bastina, un loc al discutiilor legate de subiectul preferat si nu doar un butic de informare. :) Dar pentru asta, avem nevoie de voi, fanii Twilight Saga, cititorii cartilor lui Stephenie Meyer si cinefilii infocati ai indragitei serii.
Pana la noi postari, ne inclinam, Ella si Joanne! :)

2 comentarii:

Clau spunea...

Asa este Ella. Blogul s-a dus doar din cauza ta de rapa. E pacat de el si sper sa revina ce a fost odata. Cat despre tine, se vede ca timpul schimba lumea. Din vocabularul tau vad ca te-ai maturizat. Bravo si succes in continuare.

Anonim spunea...

ma bucur ca ati inceput sa postati din nou :)

Chat

Create a Meebo Chat Room