joi, 14 ianuarie 2010

Anya Marina e surpriza muzicala a filmului 'New Moon'



Cu toate ca febra 'New Moon' s-a cam risipit, fanii seriei 'Twilight' nu trebuie sa fie dezamagiti pentru ca in curand se va lansa cea de-a treia parte a seriei, 'Twilight: Eclipse'.
Nu numai ca filmul a avut un succes enorm la public, dar si coloana sonora 'New Moon' s-a ridicat peste nivelul asteptarilor. Death Cab For Cutie a reusit sa impresioneze tinerii indragostiti cu piesa 'Meet Me on the Equinox'.

Insa nu numai Death Cab For Cutie a facut o impresie buna pe coloana sonora a filmului 'New Moon', cantareata Anya Marina reusind sa iasa din anonimat cu piesa 'Satellite Heart'.

Anya Marina e o cantareata din San Diego, California, care a reusit sa se faca remarcata prin muzica ei pe coloanele sonore a mai multor seriale si reality-show-uri celebre: Grey's Anatomy, How I Met Your Mother, The Real World, Castle si Gossip Girl.

Artista a lansat pana acum doua albume si speram sa ii ascultam muzica si in noul film din seria Twilight, Eclispe.
sursa: UTV.ro

5 comentarii:

Anonim spunea...

DA stiu ca ce voi spune nu are legatura cu articolul, dar cand schimbati bannerul? Deja asta ma plictiseste.In imnul blogului este un banner frumos cu personajele pricipale ale cartii si filmului casatorinduse. e prea frumos ca sa nul puneti :X

elena spunea...

Cred ca il vom pune sambata.....:) Nu stiu sigur :)

Anonim spunea...

sincer mi-a placut mai mult coloana sonora din twilight( muse, linkin park, paramore) decat cea din new moon ....
daca in twilight mi-au placut cele 3 mel cantate de artistii mentionati mai sus , in new moon nu mi-a placut nici o mel....
pacat....(desi cu siguranta celor lalti fani le-au placut , mie nu)

diana spunea...

da. si eu sunt de aceeasi parere, in new moon coloana sonora a lasat mult de dorit.
melodiile din tw mi-au placut si le-am ascultat, astealalte nu ma inspira :( dar asta e, sper ca in eclipsa o sa fie mai bine

Anonim spunea...

si eu cred la fel :)


[[Ela]]

Chat

Create a Meebo Chat Room