vineri, 2 aprilie 2010

Pattinson nu prea e barbat: "Lovesc ca o fata"

   
"Vampirul" Robert Pattinson s-a facut de râs la filmarile pentru "Remember me", informeaza showbizspy.com. Actorul a fost rugat de unul dintre cascadori sa-l loveasca cu pumnul în fata. "L-am lovit pe cascador de patru ori cât de tare am putut si el mi-a spus ca nu a simtit nimic", a spus Pattinson. Tânarul a adaugat jenat: "A fost frustrant". Aceasta declaratie a actorului de 23 de ani vine la putin timp dupa ce Robert spunea: "M-am oferit sa particip la o sedinta foto nud, dar nimeni nu a vrut sa ma vada asa. Am început fara haine, dar apoi mi-au spus ca renunta la idee".

Sursa

Un comentariu:

Anonim spunea...

si asta a aparut pe twilightsaga.ro si tot dp libertatea au luat-o si ei..
oamenii incearca sa gaseasca cv mai original dar..macar uitati-va inainte

Chat

Create a Meebo Chat Room