marți, 3 august 2010

13 lucruri pe care nu le ştiai despre actorii din Twilight

1. Dakota Fanning învaţă pentru colegiu
În timp ce toţi actorii se duc la evenimente şi emisiuni, dintre ei lipseşte, de cele mai multe ori, Dakota Fanning (foto), interpreta personajului Jane. De ce? “Trebuie să învăţ pentru examenele de intrare la colegiu. Uneori sunt atât de tristă că nu pot fi alături de ei, că nici nu mă pot concentra”, declară actriţa. De la toamnă, Dakota vrea să studieze, la New York, istorie şi teatru.

2. Casa Cullenilor, 3.300.000 €
Vrei să locuieşti ca familia Cullen? Iată şansa ta: casa originală din film, care se află în Vancouver (Canada), e scoasă la vânzare. Imobilul renovat spectaculos, cu cinci dormitoare şi patru băi, costă 3,3 milioane de dolari.
3. «Lupul Seth» va scoate un album
Pe lângă Jackson Rathbone şi Robert Pattinson, un alt membru al găştii “Saga Amurg” face muzică, Boo Boo Stewart (lupul Seth). Până în 2008 a fost membru al trupei T-Squad şi a cântat în deschiderea turneului lui Miley Cyrus. Anul acesta vrea să scoată un disc solo.

http://teendaily.net/wp-content/uploads/2010/02/100225-91.jpg4. Nu au avut voie să se bronzeze
În timpul filmărilor la “Eclipsa”, actorii n-au avut voie să se bronzeze. În pauze, stăteau numai sub umbrele.

5. Şi-a luat BMW de 70.000 de euro
După filmările de la “Eclipsa”, Taylor Lautner şi-a cumpărat prima lui maşină: un BMW negru, care a costat 70.000 de euro.

 
 
6. Actorii îşi petrec timpul liber împreună
Cei din echipă îşi petrec adesea serile libere împreună. Peter Facinelli (interpretul personajului Carlisle Cullen) dezvăluie: “Am jucat un «Twilight Quiz» şi adesea răspundeam total pe lângă. Jenant. În plus, Robert (Edward) şi Jackson (Jasper) îşi aduceau chitarele şi cântau împreună”.

7. Kristen este fan Miley Cyrus
Ce muzică îi place lui Kristen Stewart (interpreta personajului Bella)? “Melodia mea preferată cât timp am fost pe platourile de la «Eclipsa» a fost «The Climb», a lui Miley Cyrus”, dezvăluie Kris. Şi asta în ciuda faptului că Miley nu e deloc un fan al seriei “Saga Amurg”.

8. 6.000.000 € pentru rolul lui Jacob
Taylor Lautner, cel care în film îl interpretează pe Jacob, a primit pentru rolul din “Eclipsa” un onorariu de 6.000.000 de euro.

9. Taylor, ţinta glumelor de platou
Lupii sunt hot! Mai ales Taylor Lautner, pe care în “Eclipsa” îl vedem la bustul gol. Toţi de pe platou glumeau: “N-are şi el un tricou?” Întrebarea a fost pusă atât de des, încât a fost inclusă şi în film.

10. Robert Pattinson vrea să fie tratat ca un om obişnuit
Platourile de filmare din Canada erau zilnic invadate de fani. Adesea, trebuia să intervină poliţia. Robert a declarat: “Mă simt incomod când e necesar să fiu transportat cu pază. Nu mă simt special şi nu-mi place când ceilalţi au probleme din cauza mea”.

11. Kellan l-a băgat în spital pe Jackson
În timpul unei scene de luptă, din greşeală, (Kellan Lutz foto), vampirul Emmett Cullen l-a lovit tare pe Jackson Rathbone. Acesta din urmă a fost dus la spital, pentru a se asigura că nu are o comoţie cerebrală. Din fericire, a scăpat cu o vânătaie.

12. Tatăl lui Rob îi dă sfaturi prin sms
Robert Pattinson păstrează legătura cu părinţii lui, care se află la Londra. “Tata îmi scrie întruna sms-uri trăsnite şi îmi dă ponturi de flirt. Recent, mi-a spus că doamnelor le place să le fie sărutată mâna”, mărturiseşte Rob.

13. Vampirul Riley, muşcat de raton
Pe platourile de filmare de la “Eclipsa” s-a aflat un personaj mai fioros decât vampirul Riley (Xavier Samuel). “Zilnic venea în vizită un raton. Când am vrut să-i fac o poză, a sărit pe mine şi m-a muşcat de deget. Probabil îmi voia sângele”, glumeşte Xavier.
 
Sursa: Libertatea

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room