vineri, 3 septembrie 2010

Comunitatea THN

Vreau sa va multumesc pentru loialitatea de care dati dovada. Desi absentam, cand ne intoarcem va gasim tot aici, pe THN. Spiritul Twilight ne uneste. Este un lucru frumos sa vezi asa ceva.
Recunosc cu rusine ca fiind preocupata cu celelalte treburi, mi-a cam disparut pasiunea, insa nu pot sa nu ma gandesc la povestea in sine, la randurile scrise de Stephenie Meyer si la Taylor Lautner. :)))

Vreau de asemenea sa va reamintesc unde ne ne mai gasiti:
1. Twilight Hot Forum
2. Twilight Hot Facebook
3. Twilight Hot Twitter

2 comentarii:

tia.vampire spunea...

mie nu mi-a disparut pasiunea dar ..e cam aiurea treaba la mine acum..incepe liceul primul an si am mari emotii,ies cu fetele si eu ca orice om,am treaba..mai pe scurt nu mai am timp de stat atat pe net:(imi pare rau.cand o sa pot o sa revin si o sa postez pe forum cat pot eu.

elena spunea...

cam asa e si la mine:)))
soar k eu nu ies numai cu fetele:))):">

Chat

Create a Meebo Chat Room