miercuri, 1 septembrie 2010

Photoshoot cu Nikki Reed (2003)





Sursa

6 comentarii:

Gossip Girl Twilght spunea...

eu sunt gossip girl twilight, autoarea blogului http://gossipgirl-twilight.blogspot.com/ de acum, sunteti puse in lumina reflectoarelor, pentru ca GGT nu iarta nicio barfa legata de fanii twilight. facetimi o vizita daca va place ideea. XOXO., gossip girl twilight

***M@ry*** spunea...

=))=))eu zic sa vezi ce comentarii ai..sa vad daca mai ai chef de barfe

*Ioana spunea...

mda.. trb sati faci si tu cumva publicitate =)) Da pe mes nai avut curaj sami zici =))

Anonim spunea...

Hei,imi cer scuze ca intervin cu o apreciere putin cam rautacioasa,insa nu vreau sa mi-o interpretati ca fiind in nume de rau,Doamne fereste!
Sunt o mare,mare,mare fana a acestui blog si sincer,as vrea noi stiri.E deja a doua zi in care nimic nu s-a publicat si ma simt.."incompleta".Din 15 in 15 minute intru sa vad vreo stire noua,dar nici urma de ea ;)).Imi place foarte mult ceea ce faceti aici,e un site exceptional,insa va rog [-o< o stire noua,una macar pe ziua de azi :*!
Imi cer scuze daca v-a deranjat commentul meu :|,insa nadajduiesc sa nu o fi facut.

mIddLe~PrInCeSs spunea...

1.Tocmai am postat stiri noi ^^
2.Si pentru cei care isi fac reclama pe blog...Daca tot faceti asta,dati-ne credit( adica sa spuneti ceva frumos despre blog sau despre stirea unde postati),fara suparare.
Multumim.

***M@ry*** spunea...

mai va rog sa o lasati..ultimul neuron i-a cedat de mult...:)):))aveti putina mila si compasiune pt baiata fata:))

Chat

Create a Meebo Chat Room