joi, 16 septembrie 2010

Kristen Stewart preferă să stea acasă cu prietenii decât în locuri publice

Kristen Stewart nu se simte bine să meargă la restaurant cu gașca ei de prieteni, faima devenind o povară. Tânăra a intrat în atenție din 2008, după succesul cu primul film “Twilight “, în care avea rolul Bellei Swan.
De atunci a rămas mereu în lumina reflectoarelor și acum i se pare foarte greu să cunoască oameni noi. “Prietenii mei îmi zic că sunt într-un restaurant și mă invită să merg cu ei. Totuși, eu le zic să mergem la cineva acasă sau că ar fi foarte distractiv să vină toată lumea la mine acasă”, a menționat actrița pentru Sunday Telegraph. Kirsten e îngrijorată de câte ori cunoaște pe cineva din cauză că persoana respectivă are deja o părere despre ea. “E ciudat să nu fiu o fată oarecare niciodată. Toată lumea mă știe, așa că nu pot să fiu vreodată cineva nou pentru o persoană.
Necunoscuții au întotdeauna deja o impresie despre mine, iar eu îmi dau foarte bine seama de asta, și probabil asta mă schimbă”, a adăugat vedeta “Twilight”.

sursa: cinemaRX

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room