marți, 2 noiembrie 2010

Robert Pattinson se îmbrăca de la second-hand

Starul din „Saga Amurg” preferă să-şi cumpere haine din magazine ieftine şi spune că faima îl împiedică să-şi extindă garderoba, anunţă femalefirst.co.uk.


„Port aceleaşi haine în general. Îmi plac cele de la second-hand. Problema este că nu mai pot să intru în magazine second-hand şi sfârşesc prin a purta aceleaşi haine în fiecare zi”, a spus Robert Pattinson (24 de ani).

„Aş vrea să îmi fac cumpărăturile la magazine vintage tot timpul. Însă mulţi paparazzi mă urmăresc tot timpul şi este foarte dificil”.

Deşi preferă hainele second-hand, actorul apelează la designerul Marc Jacobs când trebuie să păşească pe covorul roşu.

„La aproape fiecare premieră la care am fost am purtat creaţiile lui Marc Jacobs. Par să fie singurele haine care mi se potrivesc”, a mai spus interpretul vampirului Edward Cullen.
  Sursa: Tv Mania

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room