vineri, 9 octombrie 2009

Concurs!!!!

A trecut ceva de la ultimul concurs...asa-i?
Avem nevoie de putina actiune :)
_______________________________
Deci, aem un nou concurs intitulat "Makeup nights with full moon".
Ce trebuie sa faceti???????
Foarte simplu....dati frau liber imaginatiei.....luati fardurile mamei....sau ale voastre....si machiati-va cat mai vampiric......apoi pozati-va si trimiteti-ne pozele pe una dintre adresele de mail ale adminilor, respectiv lonely_bella95@yahoo.com sau cool.ioana@yahoo.com.
Pozele vor fi publikate pe rand, sub forma de articole.
Aceste poze vor putea fi votate prin note acordate prin COMENTARII.....pe langa nota puteti spune si opinia.....ca la concursurile miss de pe HI5.....ce mai stati?
aaaaaaaaaa..............
Nu stiti premiul?
Un breloc personalizat Twilight sau Twilight Hot News.....nu ne-am hotarat inca....Mery ne va sponsoriza. :)
_______________________________
Va asteptam sa va inscrieti :)

6 comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Successs....kt mai multe poze...Pt k am brelocuri noi:>....J foarte frumoase:X...Le mai am j p cele kre le-atzy vazut:>..dar j altele:>

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Hay...fetele inscrietzy0va..Repede...va rooog

Anonim spunea...

ma inscriu si eu, zilele astea va trimit pozele

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

am 12 brelocuri noi...4 pentru Joanne si Bella si 2 pentru castigatoare:>...sUCCES!

Dark spunea...

eu am trimis o poza :P

Bianqita spunea...

mai putem participa?

Chat

Create a Meebo Chat Room