vineri, 9 octombrie 2009

Fanfic


Hey....deci a venit weekend-ul....inainte de toate vreau sa va spun ca saptamana trecuta eram cu o colega prin librarie si ma pune naiba sa intreb de calendare TWILIGHT...nam zis New Moon pentru ca tulcenii sunt prea tarani pentru englicisme. In fine....au spus ca AU AVUT!!!!!.......sa cad pe jos....de fapt mi-am dat vreo 2 palme in magazin, dupa care am iesit si am inceput sa tip in centrul orasului: NU SE POATE!!!!!
Nu mai au....asa ca mi-am ratat sansa la ceva mega-super-fantastic....
_____________________
Andreea, cea care scrie ficul "Reality bites" s-a apucat de un nou fic: "Nora"....este o continuare la "Zori de zi".....
Nora este singura ruda umana a lui Alice,care in plus are acelasi har. In momentul in care bunica ei moare ii lasa un pachet pe care trebuie sa i-l duca personal.Cum vor rectiona toti membrii familiei Cullen atunci cand un om apare la usa vilei lor?In plus fata aceasta apare in viata lor intr-un alt moment de cumpana al clanului.Vampirii romani declara razboi Volturilor iar Rosalie se alatura din anumite motive celor dintai.
Primul capitol aici: "SCRISOAREA"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salutare!As vrea si eu sa stiu care sunt cerintele pe care trebuie sa le indeplineasca un fanfic pentru a fi publicat pe blogul vostru. Si daca se poate, o adresa de contact.
Multumesc anticipat.

elena spunea...

pai sa fie fanfic....:)
Trimite'mi mie pe adresa
lonely_bella95@yahoo.com

Ce'ti trece prin minte?:)
Daca ai ceva scris trimitene si noua:>

Chat

Create a Meebo Chat Room