miercuri, 7 octombrie 2009

New Moon soundtrack

Sneak Peek din videoclipul Meet me on the Equinox - Death cab for cutie.
Vineri, 9 octombrie, la ora 12 MTV ROMANIA si-o arde in premiere: vei gusta din soundtrack-ul noului film din seria Twilight,New Moon.



Primul single care iti va deschide orizonturile NEW MOON, apartine trupei Death Cab For Cutie si se numeste Meet Me On the Equinox. “Nu ne asteptam ca piesa noastra sa fie aleasa ca prim single. Ne gandeam ca cel mult va fi inclusa pe soundtrack. Nu stim daca Stephenie Meyer (autoarea Twilight) a fost cea care a dat ok-ul pentru piesa noastra.” povesteste bassistul Nick Harmer.

Baietii s-au miscat in studio cu maxim talent si nu au avut nevoie de mai mult de 7 zile pentru a da nastere unei piese destul de intunecoase, cum spune Nick, dar care se anunta cu mare priza la fanii seriei Twilight: “Am stat o saptamana in LA, am intrat in studio, am scris si am inregistrat piesa dupa care am trimis-o. Nu stiam ce se va intampla mai departe… Dupa o saptamana am primit un telefon care ne anunta ca piesa a fost aleasa ca prim single” incheie usor emotionat Nick Harmer.

De stiut este ca pe soundtrack si-au facut loc si Bon Iver, Band of Skulls sau Thom Yorke. Daca ne aduce aminte ca anul trecut, coloana sonora a filmului Twilight s-a vandut in peste 2 milioane de copii, atunci ne putem astepta ca anul acesta recordul sa fie intrecut! Nu uita primul single de pe coloana sonora aTwilight, New Moon, este in premiera DOAR LA MTV!


Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room