joi, 8 octombrie 2009

"Meet Me On The Equinox" video

Deci....mi se pare mult mai tare decat Paramore - Decode.....
Au mai schimbat genul putin....nu mai suna atat de rock....imi place mai mult. Videoclipul este nemaipomenit....
Daca urmariti atent, la inceput puteti observa scena in care Edward ii propune Bellei sa faca o plimbare.
Am impresia ca New Moon va fi mult mai luminos decat Twilight. E normal. Mi se pare ca s-au ambitionat mult. E si normal...probabil ca vor scoate dublu din cat au scos din Twilight.
________________________________
Prevad un succes de un milion de ori mai mare decat Twilight. New Moon will be the best.
___________
Videoclipul oficial e tare....ce sa ne mai dorim....nu ne ramane decat sa asteptam 20 noiembrie...:)
Aaaaa...am vazut undeva, pe un chat ca s-a modificat data premierei New Moon in Romania....
Nu credeti prostii....verificati aici. Tot pe 20 noiembrie va aparea si la noi...nu va speriati.
__________________
Bucurati-va de videoclip.....

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room