joi, 31 decembrie 2009

Happy New Year!!


Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului..2010 este aproape sa'si deschida primele file albe, necunoscute

Ninge si cumpana anilor se va rostogoli magic in scurt timp, de la un an la altul, moment in care iti asterni visele pe capul de pod al sperantelor.

Se pare ca blogul nostru a ajuns la trecerea dintre ani, plin de splendoare si bogatie ca intotdeauna..

Speram ca aceasta cumpana sa ne faca pe noi mai unite,blogul mult mai bogat,si pe voi,vizitatorii lui mai iubiti,placuti si uniti.
Noi~Mery si Sandra~ alaturi de intreaga echipa vrem sa va uram un an cat mai bun, plin de bucurii, impliniri si succese alaturi de cei dragi..

Sa aveti parte de tot ce va doriti in anul care vine si sa fiti cat se poate de uniti,iar magia Twilight sa nu dispara din sufletul vostru.Un an nou fericit!

11 comentarii:

carina sos spunea...

woow ce tare ne-ai descris ella:X!!io is puiutzu ca io is cea mai noua?;))

carina sos spunea...

si un An Nou fericit si tie!!:*:*Eu am sa le zik faniilor intro postare mai tarziu;))

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Sandra ne-a descris:))...si eu am descriso pe ea si pe Ika:))..puiutzule:*

elena spunea...

ce tare :X
ma simt batrana
=))
si importanta:)))
sunt mama:>

*Ioana spunea...

persoana de baza ziceti? ;;) :X ms mult >:D< La multi ani!!

Sandra ღ spunea...

la multi ani!! speram sa va placa!! :DD

carina sos spunea...

pfff chiar era sandra eu am vazut mai jos postarea ellei si am crez ca si asta e a ei:*:*...ms mery:*

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

kp puiutzule:*:*:*...Un an nou fericit..Si ma bucur ca ne intelegem de minune sandra...acum incep sa te cunosc..:X...Va iubesc pe toate...si pe tn Joanne...o persoana speciala:X...Sa stiti:X...si pe Puiutzul asta de Inna...Si pe Sandra kre colaboreaza cu mn mereu si pe Ella kre ma ajuta...pupciei la toate:*..si va pup si pe voi..Vizitatorii blogului..si va urez toate cele bune:*..Ma bucur enorm k ne urmariti blogul..sa nu incetati:X..Pupiiiceei multi:*

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Eu sunt cu verde si Sandra cu roz..:P..j la poze am colaborat..Jumatate facute de mine si Jumatate de ea:*

carina sos spunea...

mda si sandra mio dat porecla=))pt ca eu sunt cea mai pitica:((=))

Anonim spunea...

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]transplants hair[/url]

Chat

Create a Meebo Chat Room