sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Interviu cu Ashley pentru PopSugar

7 comentarii:

Misha spunea...

bv bells. singura care tine blogul in picioare. felicitarile mele. si ellarose-daca tot ai pus sondajul ala, si a iesit ca mai multi vor ca tu sa pleci, dc mai ejti aici? ce, credeai ca o sa iasa 100 PRO :)) te inseli, scumpa mea. nu te vrea nimeni pe aici. doar fetele. mam uitat ieri de curiozitate-tu cu bells ati pus aceeasi postare, numai ca ea a puso prima si a pus si MULTUMIM IONI+SURSA. si cine a sterso oare? tot pe ai sterso, nuj ce sa mai zic. bells, parerea mea-fati singura un blog, sau cu nistye prietene adevarate care sa nu fie asa ipocrite. salutari blogului si celorlalte fete. sunteti cea mai buna echipa, bineinteles-fara manipulatoarea de ellarose. pentru ca asta face, chiar daca nu va dati seama.

ANA Karina spunea...

sal! voiam si eu sa va dau o mica informatie care tocmai am aflat-o :)
Vineri , 15 ian, ora 20:30 pe Antena 1 va fii un film( Elektra ) in care joaca si interpreta lui Lucy din Eclipse (Kristen Prout)
Azi , sambata 9 ian pe Pro tv e un film( omul invizibil 2) in care joaca si peter facinelli
va pooooop

ANA Karina spunea...

omul invizibil 2 e l ora 23:00

MimY spunea...

oao, in sfarsit cineva de acord cu mn, bv misha-sunt de aceeasi parere ca ella ar face bine sa plece. adikca nuj cum sati zic, dra ellarose-da esti nesimtita rau. #1 mereu numai tu. da sti ce? ar fi fff tare sa plece sandra=)) as rade cu lacrimi sati vad moaca atunci-cu a carui munca te vei mai lauda? poate profiti de pusha, ca aia iti da o suta de stiri

elena spunea...

pai nush ce sa va zic la amandoua ca sa va inchid gura. :-?
Daca tot m'ati facut ipocrita....hai sa ma gandesc la ceva ipocrit.....

Greu....

Deci, scumpele mele vizitatoare sunteti cele mai tari aveti dreptate 150%. Va iubesc :X



Deci, pe bune acum. Daca am pus sondajul acela asta nu inseamna ca eu o sa dispar de pe aici, ok? Am vrut sa vad totusi daca am si eu pe cineva alaturi. Am vrut sa vad daca imi apreciaza cineva munca.

Legat de acea postare, chiar nu am observat cine a puso prima. Doar am vazut ca unt 2 la fel. Am vb ieri cu sandra despre asta. I-am si spus sa ma lase pe mine sa pun stirile pentru ca o sa revin cu stiri abia peste o saptamana si a fost de acord.

Legat de Ioni, vreau sa va spun ca mai bine nu va bagati. Nu stiti nimic, asa ca mai bine shut up!

Legat de faptul ca numai fetele ma suporta si ma vor pe aici....poate ca aveti dreptate. Nu stiu. Poate nici ele nu ma vor cu adevarat. Eu , insa, tind sa cred ca mai tin la mine. Cand isi vor exprima dorinta ca eu sa ma retrag, o voi face fara nici un regret.


Legat de munca cu care ma laud. Nu cred ca m-am laudat decat in numele blogului. Daca am facut-o doar in numele meu, am vb despre ceea ce am facut eu pe blog.

Legat de acel sondaj. Le multumesc tuturor celor care au votat, chiar si anti fanilor!
Scorul a fost strans, chiar daca am avut cu 10 voturi mai mult la CONTRA. E bine de stiut ca sunt multi vizitatori pe blog. Inseamna ca blogul nostru se mentine in top.

Va pup si va imbratisez pe toti! >:D<

◤◤ Vampy © spunea...

Mimy, eu trimit multe stiri pentru voi, fanii Twilight Saga si nu consider ca cineva "profita" de mine. Ella a acceptat micul meu ajutor si este o fata deschisa, cu multe idei originale, de apreciat. Traduceam mereu interviuri si stiri, le trimiteam prietenelor mele si colegelor de la serviciu pe mail. M-am gandit ca ar trebui sa se bucure mai multa lume si munca mea sa nu fie in zadar... Deci, daca cineva profita de mine, atunci ceia sunt fanii Twilight. Cu respect, Pusha/ Ioni

◤◤ Vampy © spunea...

Inca ceva Ella, exista o vorba romaneasca: cainii latra, ursul merge. Iar pentru cei care vor sa "faca dreptate" pe blog, cred ca celelalte fete admin nu au nevoide avocati nedoriti. Daca nu le convea ceva isi depuneau munca in alta parte. Toate cele bune! :*

Chat

Create a Meebo Chat Room