sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Magic Filmography


3.Taylor Lautner
Aventurile lui Sharkboy si Lavagirl
Caracter: Sharkboy

Aventurile lui Sharkboy si Lavagirl, este un film regizat de Robert Rodriguez, cel care este scriitorul, producatorul si regizorul filmelor Spy Kids. Filmul ne spune povestea unui baiat de 10 ani, pe nume Max, care este tinta batausilor scolii in fiecare zi. Max inventeaza doi supereroi care sa-i fie prieteni, Sharkboy si Lavagirl. Cei doi vin sa-l caute pe Max pentru a-l duce pe planeta lor, Drool, care este in pericol, iar cei care au pus in pericol aceasta planeta, exista in viata reala a lui Max. Cea mai mare parte a filmului este o batalie intre lumea reala si lumea visurilor. Un film care poate fi vizionat impreuna cu familia.





>>>Next-Ashley Greene-Summers Blood

Un comentariu:

Unknown spunea...

Nu l-am vazut..Poate il voi vedea...

Summer's blood l-am vazut si e foooarte sangeros(am scris si eu despre el pe blogul meu)

Chat

Create a Meebo Chat Room