sâmbătă, 20 martie 2010

I love Edward Cullen - Castigator

Am fost surprinsa de faptul ca au fost doar 7 participanti la acest concurs. Poate a fost din cauza marimii tricoului.
Mi-a fost foarte greu sa ma decid in privinta castigatorului, asa ca am fost nevoita sa fiu stricta.
Mi-am dorit un raspuns care sa nu faca referire la film si la actor, ci la Edward Cullen din carte. Chiar si asa, a fost greu, iar colega mea "de suferinta", Mmada, poate confirma.
In final, iata castigatoarea si raspunsul.
Bella

Pur si simplu il ador. Sunt mandra ca pot spune ca citisem Amurg inainte sa vad filmul. Edward-ul din film a reusit cat de cat sa indeplineasca cerintele celui din carte, dar tot nu se compara.

Edward Cullen este vampir. Cel mai frumos din lume. Cel putin asa reiese din cuvintele Bellei. Gandindu-ma ca vampirii sunt in general stralucitori si eclipsanti, cred ca Stephenie nu a avut cuvinte pentru a-i da ganduri si replici Bellei spre a-l descrie.

Imi place. Din simplul motiv ca este frumos. Ce il face frumos? Parul, ochii stralucitori si aurii, corpul tare , dur , pielea rece care , la atingere iti cumtremura corpul, iti da fiori pe sira spinarii si iti face pielea de gaina, maturitatea si intelepciunea capatate in veacul de viata.

Imi place Edward Cullen pentru ca este un seducator al naibii de malefic. Motivul cum ca ar pune-o in pericol pe Bella prelungind saruturile nu sunt decat minciuni. Adevaratul motiv este ca vrea sa o innebuneasca pe biata fata, sa vrea ca aceasta s ail doreasca din ce in ce mai mult. Intr-adevar reuseste. Si ce poate fi mai mai romantic in viata de cuplu decat un barbat chipes care nu se gandeste doar sex, ci si la protectie si afectiune , partea carnala trecand pe ultimul loc.

Edward Cullen – cel care iti poate darui eternitate…cel care iti poate pune intregul Univers la picioare. Edward Cullen - cel care sties a ia atitudinea perfecta oricarei stari pe care o ai. Edward Cullen – cel care poate ghici tot ce gandesti, astfel cuvintele nefiind necesare.

Si cel mai important! Edward Cullen – cel care va fi intodeauna de neintrecut de nespalatul Jacob Black.

Edward Cullen este PERFECT. Perfect pentru orice fata din lume. Perfect pentru mine!

Astept mailul cu datele castigatoarei si rog multa seriozitate pentru a nu pati ca data trecuta.
Multumim sponsorului pentru rabdare si intelegere...si pentru tricou!
Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

Roxana spunea...

SUPER!!! imi place raspunsul si faza cu Jacob tare rau de tot!!! bravo!!!

mmada spunea...

Hai colega ...de "suferinta" ca ti-a zis-o cu Jake al tau...=)).....Felicitari castigatoarei!!

Mi-a placut foarte mult raspunsul!

Te astept colega cu noi concursuri:))

Te-am pupacit:*:*

Chat

Create a Meebo Chat Room