vineri, 19 martie 2010

Interviu Ashley

Ai avut vreo ocazie sa vezi ceva din "Eclipse"?
Am reusit sa vad o parte din film.Zilele trecute am avut treaba cu David Slade (regizorul) si l-am intrebat daca pot sa vad ceva.Arata atat de bine!Sunt foarte nerabdatoare.

In "Twilight" decapitezi un vampir,iar in "New Moon" ii infrunti pe Volturi.Spune-ne ce o sa faci in "Eclipse"?
Ce pot sa spun despre "Twilight" este ca mi-a oferit un curs de Hollywood si am avut ocazia sa lucrez cu 3 regizori grozavi.Personajul meu este unul incredibil pentru debut,Alice este fericita si dulce,este personajul celei mai bune prietene pe care toata lumea o iubeste.In decursul filmelor ati putut sa o vedeti de la dulce la rea,iar acum,in filmul 3,putem sa aratam marea secventa de lupta din care si eu fac parte. O sa vedeti o latura murdara si intensa a lui Alice pe care poate nu ati vazut-o inainte.
In "New Moon" scenele tale cu Taylor au iesit mai bine,poate pentru ca ati ajuns sa va cunoasteti mai bine dupa "Twilight" si sa cereti mai mult unul de la celalalt,si mai ales pentru ca personajele voastre abia asteapta sa rupa capul celuilalt.Avem si in "Eclipse" parte de astfel de scene cu Taylor?
Astfel de scene sunt cel mai distractiv de filmat!Se zice ca,cele mai dragute persoane pot juca cele mai rele personaje.Imi aminetesc ca am spus intr-un interviu cat de draguta imi pare Rachel McAdams si ea a jucat un personaj foarte rau in "Mean Girls".Cu Taylor cred ca e la fel.Este atat de dulce,pot sa ma uit urat la el,sau sa-l bat in fata camerei,stiind ca el nu va lua nimic personal,asa ca am ajuns sa ne jucam unul cu celalalt putin.
sursa: Twilight Saga Romania

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room