miercuri, 17 martie 2010

Interviu in Revista Atrevida


Cum ti-ar place sa-si aminteasca lumea de tine?
(rade)Nu stiu,singurul lucru la care ma pot gandi e ca ma simt prost fata de familia mea.Chiar nu stiu cum mi-ar place sa-si aminteasca lumea de mine.Uneori,imi doresc sa nu-si mai aminteasca deloc,doar sa ma uite.

Ai spus la Cannes ca Remember Me este cel mai personal film pe care l-ai facut si ca practic te-ai jucat pe tine insati.Poti sa vorbesti despre asta?
Am spus asta inainte sa fac filmul.Am lucrat in pre-productie si filmul s-a schimbat foarte mult.De fapt,am incercat sa fac personajul sa semene cu mine,dar pe masura ce filmam,a devenit tot mai diferit.

Ce s-a schimbat?
Ce m-a facut de fapt sa accept rolul a fost faptul ca nu e un personaj tanar comun.In aproape toate filmele,"tipul cel bun"e vazut ca un ideal,ceva ce de fapt nu e.Ca un cliseu,un stereotip.Tyler nu e asa.Cred ca a fost un fel de ecran gol,iar eu am incercat sa il fac mai complex.

Caracterul tau e un"rebel".Crezi ca esti la fel ca el?
Nu cred ca e un rebel.Poate uneori face anumite lucruri in anumite situatii-ca atunci cand se duce la scoala sa sora lui si se confrunta cu cei care au atacat-o!Asta as face-o daca mi s-ar intampla si mie.Totusi cred ca este mult mai grijuliu decat mine.


Nu ai trecut prin vremuri grele la 20 de ani,ca personajul tau.E de obicei o perioada complicata a vietii,cand esti confuz...
Am incercat sa joc din punctul de vedere al inceputului vietii de adolescent,cand te concentrezi prea mult sa fii pe picioarele tale.Iti faci un tel din ati transforma personalitatea in ceva,nu vrei sa accepti ca esti doar o parte din lume.Cred ca exista un moment la douazeci si ceva de ani cand oamenii incep sa inteleaga ca pana la urma e ok sa fii parte din lume.Asta am simtit eu la 22 de ani.Cand eram mai tanar,aveam obsesia asta ca lucrurile in care cred sunt false.

Cum asa?
Cand esti trist, nu esti trist pe bune.Doar te prefaci fata de tine.

Cand Tyler si Ally(Emilie de Ravin)se intalnesc prima oara,el e foarte insistent.Si tu esti asa cu fetele?
(rade)Nu,chiar deloc.Uneori,depinde de cine e persoana respectiva.De obicei,la mine nu tine,nu ma pricep la lucrurile astea.Abia pot sa imi amintesc cand am invitat ultima data o fata in oras,sa ii spun ca vreau o intalnire cu ea.Cred ca nu am facut niciodata asta.Sunt diferit fata de Tyler in privinta asta.

Ce faci cand o fata nu vrea sa iasa cu tine,la fel ca in film?
Ii spun:"Ai idee cate fete ar vrea sa iasa cu mine, idioato!"(rade)

Esti singur acum?
(rade)

sursa: aici.

Un comentariu:

vali spunea...

:)) hah...bine spus...

Chat

Create a Meebo Chat Room