miercuri, 7 aprilie 2010

Mircea Badea despre actorul lu' peste prajit


Pe data de 6 aprilie, Mircea Badea, in cadrul emisiunii in Gura Presei, prezentand articole din revista GQ, l-a trecut in revista si pe Robert Pattinson.

…..cica Robert Pattinson ( Mircea a citit Patinson)

Bah, asta, cine-I asta frate? Ca am tot vazut prin ziare, pa net, un Robert Patinson. Ca e mare jmecherie, mare nu stiu ce. Prietene, deci unul mai hidos n-am vazut …rar sa gasesti. Cica este cel mai sexy barbat din lume. Nu stiu, da’ cine a zis asta? Nu stiu ce revista de-a lor din America a facut un sondaj. Si asta este stilat.

Uite-te un pic la el. Hai prietene, uite-l, ia uite-l pe asta. Deci asta e…uite-te tu la el.

Pe langa faptul ca se uita crucis, vezi? Are fata de om adormit tot timpu’. Si capu’ ii e greu sa-l tina. Pune mana asa si pare tot timpul nespalat pe par.

Dar asta, unde joaca actorul lu’ peste prajit asta? Hidoselu’ unde se reproduce? Cineva a vazut vreun film ceva? Cica ceva cu vampiri.

Fanii/fanele lui Robert au infiintat o petitie prin care ii cer lui Mircea sa isi ceara scuze.
Adevarul este ca daca nu stii cine este si cum este, ai aceeasi parere ca si Mircea.
Eu nu am semnat petitia din 2 motive:
1. Sunt de acord cu ce a spus Mircea, pentru ca daca nu eram fan Twilight si ma intrebai pe strada ce cred despre el, iti ziceam in mare parte aceleasi lucruri.
2. Pot sa se stranga si 7 miliarde de semnaturi. Cred ca omul a si uitat de Robert. Are el treburi mai importante decat sa stea sa isi ceara scuze ca l-a jignit pe nu stiu cine. Personal, nu cred ca isi va cere scuze.

28 de comentarii:

elena spunea...

Eu doar am spus adevarul real.
Respect parerile fanilor lui Robert, pentru ca , odata si eu eram fana Robert Pattinson si eram iritata cand se spuneau lucruri nasoale despre el.

Cel mai probabil, petitia va ajunge si pe la el si se va amuza teribil de copios :))

presa din Romania...ce poti sa-i ceri mai mult ? :|

crisstina spunea...

cat de tare e Mircea Badea :)) :))
acum fara suparare, dar chiar are drepate... daca nu ar fii jucat in Twilight(rolul celui mai frumos vampir) nu-l baga nici dracu in seama (iar fanele care sunt amorezate, cu siguranta sunt
amorezate de personajul lui si nu de el)
eu de exemplu nu as iesi cu unu care ararta in halul asta (voi sigur da)
dar na, e ROBERT PATTINSON!

Vali spunea...

omul asta are un mod aparte de as exprima punctul de vedere astfel ca te face sa-i intelegi ideile, sa te amuzi copios si intr-un final reflectand sa ii dai si dreptate...eu ii urmaresc cateodata emisiunea si zambesc cand observ cu cata ironie prezinta el realitatea asta nu foarte infloritoare din jur...
probabil daca petitia va ajunge la el, pe langa faptul ca nu se va simti deloc jenat de ce a afirmat, nu va rata ocazia sa mai faca din nou cateva glume pe seama lui Rob... desi ma numar si eu printre fanele "Hidoselului" nu am putut totusi sa nu rad auzindu-l...

Anna spunea...

intr-un fel are dreptate dar totusi in acea poza arata chiar bine nu a vazut una din pozele in care are barba sau arata chiar hidos

Anonim spunea...

Are dreptate si de Lady Gaga a facut misto ca are celulita si chiar imi place Lady Gaga dar Pattison se imbraca si naspa, nu e asa frumos, oricum pe langa carte filmu e jalnic si daca as fi citit cartea inainte de film ramaneam dezamagita, actori sunt cam urati cu cateva mici exceptii.Imi pare rau dar descrierea il caracterizeaza.Deci m-a dezamagit ca e tereorizat de fani atunci de ce m-ai e actor?Acest "actor" nu stie ce vrea de la viata ca si "gagica" Kristen si cu stilul ei total aiurea de a se imbraca. Daca citea putin despre el il trimitea in Londra sa compuna si sa cante in baruri probabil atunci o sa fie mai linistit. Terminati cu prostiile cu petiti oricum e varza actoru

Anonim spunea...

am vazut emisiunea lui badea cand a spus despre rob...zice cv k pare mereu k e adormit...si nu maii stiu...sincer mie imi place mircea badea...dar eu tot nu imi schimb parerea despre rob...tot frumos e...

Alecs. spunea...

elena, trebuia sa scrii ca e pentru mine sitrea asta:)).
deci doamne. mircica, tata! te iubesc:X.
are dreptate . e un urat, ratata, cu fata de boscau, parca e taran , chiar ca pare nespalt si asa mai departe . mi`a placut ca la comparat cu bechkam :x . asa se vede cat de hidos e :))
cat despre petitie =))
depravate caren`au ce sa faca.
pe mircea il doare la spate de astfel de chestii banale . si cum a spus si vali nu o sa fie jenat de ce a recunoscut. si fetele , daca mircica o sa`si ceara scuze ( ceea ce nu cred ca e posibil ) rob n`o sa va ia acasa p niciuna.:))

Anonim spunea...

cum sa nu fi auzit de Twilight si de succesul urias provocat in mare parte de personajul pe care il interpreteaza Rob? inainte sa spuna vorbele alea trebuia intai sa stie despre ce e vorba; nu toata lumea are aceeasi parere ca el.

Anonim spunea...

majoritatea au:-??

Anonim spunea...

parerile sunt impartite, dar tot cred ca sunt mai multe persoane pro Rob ;)

Anonim spunea...

da?:| hai sa iau la rand cartierul meu sa vedem
doar asa ca un mini sondaj :|

Anonim spunea...

sunt fana twilight dar rob chiar e naspa

Anonim spunea...

ce mai incoace si incolo.. mircea are dreptate si imi place la nebunie de omu asta, ca stie sa le spuna direct si la obiect.
atata va coditi si va invartiti (zic desigur doar de fanele ce se hiperventileaza de cate ori aud numele rob) si pana la urma nici nu stiati cine dracu e asta daca nu vedeati filmul. (si nu ma luati cu HP ca nu cred ca i-ati urmarit cariera dupa ce ati vazut filmul ala si aveati postere cu el in toata casa si ati infiintat bloguri rob pattinson de vremea aia.. deci NU.. si faima clar e doar datorata twilight-ului)
.. si apoi filmul ca filmul, daca nu era cartea faina nici pe film nu se dadeau 2 bani si iata cum s-au dat milioane intregi doar ca s-a crispat ala de parea ca face pe el inca din prima scena :|
eu raman fana cartilor, care desigur nu sunt nici ele foarte stralucite, dar asta e, sunt pe gustul meu.. insa filmele si mai ales actorii din filme, doamne unii mai prosti nu au gasit de au ajuns la astia? ca sigur mai buni gaseau pe toate plaiurile pana si pe cele mioritice.

si daca supar pe cineva cu afirmatiile mele, imi cer scuze, dar cred ca in adancul sufletului chiar si voi stiti ca am dreptate :|

Corina spunea...

Nicio persoana nu e hidoasa. Fiecare persoana e frumoasa in felul ei. Parerea mea e ca Mircea nu are dreptul sa critice pe nimeni, mai ales in direct la TV. Bine, inteleg ca aia e parerea lui, dar nu mi se pare de bun gust sa vorbeasca despre Robert in felul in care a facut-o.
Nu vreau sa ma plang de Romania, dar nu cred ca in State, de exemplu, ai putea vedea asemenea emisiuni.
Daca Robert are atatea fane, inseamna ca e bun de ceva, totusi.
Inca ceva. Fiecare persoana are stilul propriu de a se imbraca. Poza aceea e de la o sedinta foto, unde, by the way, nu cred ca si-a ales el hainele. Si in rest imi place cum se imbraca - nu cred ca ati prefera sa-l vedeti imbracat in costum in fiecare zi...
Si in legatura cu faptul ca pare obosit intotdeauna - hai sa fim seriosi... asta e exagerare.
Cat despre parul sau care e "nespalat", e alegerea lui cum si-l ingrijeste.
In orice caz, asta e parerea mea. Gusturile nu se discuta :).
Bye.

Gya spunea...

^ sunteti o multime de PROASTE!
asa...daca voi, care probabil sunteti niste copile aflate la pubertate, cu cosuri p fata si vai de voi care indraznesc sa il faca pe Robert cu ou si cu otet.frate voi va auziti?voi aveti tupeul sa il vb pe el de rau?cu ce drept??una e sa nu iti placa, bun, stati chill k nu moare el k nu il placeti voi :-j dar alta e sa il faceti nespalat, hidos si mai stiu eu ce.
uitati-va dracu la voi mai intai.copile proaste si idioate, voi la 13, 14 ani indrazniti sa spuneti una ca asta.
hai pa k s-au impartit pijamalele.

Anonim spunea...

idem ^

Anonim spunea...

intr-un fel are dreptate, cam 30% daca nu era twilight nu era ridicat in sclavi robert, dar mircea asta nu-i nimimeni sa-l judece pe robert. rob un actor si sa facut asta pentru actorie nu pentru cine e de fapt el, ce mananca , cum sta si cum gandeste. fiecare cu parerea lui, dar daca nu stii despre ce e vorba, tine`ti frate gura mai badea!

Anonim spunea...

la fel ca anonim si gya^

Alecs spunea...

uau gya:|.
pana la urma nu l`a pus nimeni la zid sa`l impuste. si zici de copile proaste /:). du`te pe strada si intreaba adulti care e parearea lor despre robert patinson? niciuna:-??. ca nu prea stiu cine e :)

Gya spunea...

ba ma lasi ?!
pai da dragutzo mai bine e sa nu ai nici o parere, si chiar de o ai, tine-ti-o, decat sa spui asa ceva despre un mare actor.cine puii mei il stie pe Badea??romania..in schimb cine il stie pe Robert??? la intrebarea asta sa va raspundeti singure.
si vezi k engleza nu se scrie cum se aude, asta pt cultura ta generala.la 12 ani p care ii ai si la tupeul jegos ar trebui sa stii alte chestii dekt sa arunci cu vorbe in asemenea oameni.in fine..gata, nu imi mai bat capul cu copii.

Gya spunea...

a si ma bucur ca sunt oameni care sunt de acord si cu mn.ma gandeam k o sa mi se urce toata lumea in cap

Alecs. spunea...

nu am 12 ani . si nici tupeu jegos. mi`am exprimat parerea. nu`mi pare rau ca i`am stalcit numele dragului tau robert.si nu e vorba de badea. ca totusi badea n`a jucat inca in nicio serie de filme care sa`l faca faimos peste noapte. si inca nu`mi dau seama de ce esti asa de revoltata:|.

Corina spunea...

... Sa nu vorbim asa, totusi. Fiecare cu parerea lui. Eu tot cred ca ceea ce a facut Mircea nu a fost corect deloc. Punct.

Anonim spunea...

vorbesti de parca l-ai cunoaste personal pe Robert...cred ca mai obsedata esti tu decat fetitele de 13 ani(si asta denota din propriile-ti vorbe): "asemenea oameni" si el este un om ca toti oamenii doar ca meseria il deosebeste de majoritate si ii confera un statut..."vai de voi care indraznesc sa il faca pe Robert cu ou si cu otet" toata lumea are o parere DIFERITA si nu vad ce s-ar putea intampla daca fiecare si-o sustine, nu cred ca ai tu asemenea autoritate incat sa ajungi sa ameninti(nu spun si de limbajul colocvial pe care il folosesti)..."voi aveti tupeul sa il vb pe el de rau?" dar cine interzice ca nu se poate vorbi?... discutia se leaga in jurul celor spune de Badea si toata lumea comenteaza cu acelasi tupeu cu care iti expui si tu parerile... "cu ce drept??" cu dreptul de care se bucura orice persoana in zilele noastre si anume acela de a se exprima liber..."ma bucur ca sunt oameni care sunt de acord si cu mn." daca te-ai fi exprimat mai politicos pentru ca vorba vine comunici pe un blog nu pe camp ai fi fost surprinsa sa vezi ca mai multa lume te-ar fi aprobat..."ma gandeam k o sa mi se urce toata lumea in cap" nu, nu o face toata lumea desi poate ar vrea si ei sa-ti spuna cate cv, o fac doar eu pentru ca nu m-am putut abtine sa citesc tampeniile si jignirile spuse cu atata usurinta si sa tac...nu esti cu nimic mai breaza decat vreuna din cele pe care la blamezi

Anonim spunea...

Ptr Gia:
"pai da dragutzo mai bine e sa nu ai nici o parere, si chiar de o ai, tine-ti-o, decat sa spui asa ceva despre un mare actor" :))
mare actor?...serios=))
atunci Brad Pitt,Pierce Brosnan,Colin Farrel,Jonny Depp... sunt zeitati...sau ce?
ooo da...si fiecare are o anumita parere pe care si-o poate exprima
(ptr. asta exista televiziunea...pana si sectiunea blogului"cometarii")...rautatzi gratuite...imi pare rau ptr tn Gya,sincer(ooo da...nu ma incadrez in clasa ta de varsta)

lia spunea...

1. rob e urat.
de ce e votat barbatul anului si toate cele? pentru ca asa se manifesta efectul de turma. a scris un prost in ziar ca tipul e tare si toate tzoapele fara iubit au inceput sa saliveze dupa el si sa ii cladeasca un altar. sfatul meu: luati o barbetica si mai cascati ochii, s-ar putea sa gasiti milioane de barbati mai frumosi ca tontul asta.

2. parul lui arata absolut neingrijit apoarpe slinos - si da, pun la indoiala igiena lui
uitati-va la el cum se scarpina in cap de 20 de ori pe interviu. cred ca a trecut de vremea adolescentei cand il scoteau profii la tabla si se intimida, il mananca capul (cu cacofonia de rigoare) pt ca nu se spala, daca s-ar spala pe cap ar vedea si el cum e sa se comporte adecvat la un interviu si sa nu se mai poarte ca un retard, dar cum, sa nu il mai placa fetele pentru freza lui "originala"????

3. rob e iubit doar de pustoaice
99% din fanele lui sunt minore, adolescente pline de hormoni. daca le intrebi peste 5 ani ce parere au de el o sa spuna cam ce zicem noi azi de Leo diCaprio.. va las sa mai cresteti si sa va dati seama singure.

4. rob nu doar ca nu e actor bun (si "mare" e un cuvant chiar prea.. mare pentru el), dar e un actor prost
nu e nevoie sa explic cat de prost joaca in twilight, aia a vazut toata lumea care are o cultura in domeniu. nu ma credeti, puneti mana si uitati-va la niste filme cu adevarat bune ca sa vedeti ce inseamna actori "mari"

5. mircea badea are dreptate
in ziarul respectiv sigur personalitatile amintite nu intrau in aceeasi oala. eleganta si stilul nu se castiga cu o turma de adolescente indragostite care ofteaza uitandu-se la o pozade-a lui, si rob momentan nu a dat dovada ca ar avea vreun statut, ci doar un titlu trecator de "vedeta hot", titlu ce o sa dispara odata cu terminarea ultimei parti din aceasta serie. dupa acel moment toata lumea va uita cine e.

6. inca mai regret ca nu l-au ales pe henry cavill in rolul lui edward, ala chiar ar fi fost un actor care sa se potriveasca cu personajul... actor bun, care arata bine, si mai ales care a inspirat-o pe scriitoare cand a scris povestea.. era edward-ul din mintea ei si sigur ar fi fost edward-ul perfect.

Anonim spunea...

oh, mi-a placut gandirea giei...abis, ii dau drepatate mare pentru ca majoritatea fanilor au intre 12-16 ani care iar sari in gat lui robert. si mie imi place de el, dar nu`s ca alea de 12-16 ani, pentru e un simplu om cu servici, ca e ridicat in sclavi? bravo lui, inseamna ca e un am de nota zece la locul de munca, si de ce a a juns top barbati, tot datorita fanilor. noi l-am bagat in oana, noi il scoatem...nici odata nu lam judecat pe robert dupa cum arata, cum se imbraca si ce gandeste...pentru ca nu stim realiutatea. iar daca nu se stie despre ce e vorba sa se tina gura...

Unknown spunea...

n am vazut niciodata un film atat de PROST sa aiba asa de mare succes. povestea ar fi interesanta sa zicem, lasand la o parte vampirii stralucitori, dar filmul in sine este incredibil de prost facut.ambii regizori sunt niste idioti.poate cu partea a3a sper sa ii dau nota 6 macar.primele parti nota 2

Chat

Create a Meebo Chat Room