vineri, 9 aprilie 2010

Twilight Easter - castigatori

Sper ca nu v-ati suparat prea tare pe mine, dar vreau sa intelegeti ca in afara de bloguit, mai am si alte preocupari. Joi, am teza la geografie si, in afara de teze am de dat in mai 2 examene nu tocmai usoare. Azi am profitat si am facut o parte din teme.
Mi-a fost destul de greu sa aleg castigatorii din mai multe motive. Unele raspunsuri au fost bune, foarte bune, chiar prea bune pentru ca mi-au dat mult de gandit. Altele au fost bune doar pe jumatate. Altele au avut alte criterii ( amuzament).
Stiu ca gusturile nu se discuta, dar raspunsurile alese mi-au placut cel mai mult si m-au convins.
Pentru ca sunt foarte multe premii si raspunsurile sunt foarte lungi, nu le voi posta pe toate ci doar pe primele 3. Restul le veti putea vedea pe Scribd mai tarziu.

Locul 1 - Cristina
Locul 2 - Adriana
Locul 3 - Ramona
Locul 4 - Ionela
Locul 5 - Daniela
Locul 6 - Pufitina
Locul 7 - Deea
Locul 8 - Madalina
5 premii speciale - Maya
- Emanuela
- Alexandra
- Nicole
- Alina
3 mentiuni - Dana
- Andreea
- Dia

Locul1 - Ce poti da cadou unor fiinte care au totul, chiar si imposibilul?
Raspuns: ceva ce isi pot permite, dar nu i-a dus capul vreodata sa isi ia.

Lui Rosalie i-as face cadou un pliant de la un centru de adoptie si i-as spune: "Pentru ca nu te-ai gandit niciodata sa adopti. Fa-o! Adopta un bebelus. Creste-l, iubeste-l, si cand va fi mare te va iubi, chiar daca va sti ce esti. Te va iubi pentru ca va sti ca tu i-ai oferit ceea ce niste fiinte absolut intolerabile si lipsite de sentimente au refuzat sa ii ofere: iubire, afectiune, grija, caldura unui camin, un loc in sanul unei mari familii."

Jasper poate controla starile emotionale ale altora, dar cred ca el are eca mai mare problema. Ar avea nevoie de mult mult , foarte mult autocontrol sau de o mai buna capacitate de acomodare cu viata de "vegetarian". E ca si cum ai incerca sa te lasi de fumat, de aceea i-as oferi doze de sange ce animal cu aroma de sange de oameni. In plus, in afara de partea materiala, i-as oferi acel autocontrol de care are nevoie. Pe final, un aparat Made in vizuina Iepurasului cu senzori. Cand Jasper simte dorinta de a vana sange de om, aparatul ( de marimea unui cip) ii va spune: "Te vaaaaaaaaad! Nu-i frumos ceea ce vrei sa faci!"
Daca nici aceste cadouri nu vor functiona in cazul lui Jasper, nimic nu se mai poate face.

Pe final, Bella, personajul principal al seriei, centru universului lui Edward Cullen.
Intodeauna Bella se va plange de alegerile lui Alice in materie de haine pentru aceasta.
I-as da Bellei mai multa putere de influenta, dar nu prea multa.
Pe langa asta, o garderoba completa nu suna deloc rau. Ceva ce sa o impace atat pe Alice, "surioara mereu pregatita a Bellei", cat si pe Bella, cea care, pana la urma, va purta hainele. O garderoba Made in vizuina Iepurasului care o va lasa masca pe Alice si care o va incanta pe Bella.
Puterea de influenta e lasata pentru sezonul urmator, cand iepurasul nu va mai fi aici sa o salveze pe Bella.
Locul2 - Bella: De Paste iepurasul ar trebuii sa-i aduca Bellei mai multa indemanre deoarece e cam impiedicata.
Rose: Sa i se dea sansa sa redevina om si sa isi poata intemeia o familie asa cum a visat. Dar nu alaturi de oricine , ci alaturi de Emmet, care ar deveni si el om. Astfel s-ar intemeia o familie, fara a o distruge pe anterioara (familia din perioada cand erau vampiri)

Alice: Sa aiba ocazia de a-si cunoaste familia dinainte sa devina vampir si sa afle totul despre ea. Astfel ar ramane cu amintiri frumoase pe care le-ar pastra pentru eternitate.
Locul3 - Ce ar trebui sa le aduca iepurasul personajelor noastre preferate?
Iata ce cred eu:

Bellei: mai multa hotarare, stapanire de sine si speranta, deoarece a avut unele momente de ezitare de-a lungul cartilor si ar trebui sa fie mai stapana pe situatie, sa aibe mai multa incredere in ea.

Lui Edward: mai mult optimism si un manunchi de zambete, pentru a fi convins ca are suflet si inca unul mare si frumos si ca sa zambeasca mai des.

Lui Alice: putina ingaduinta, mai multa maturitate si un dram de obiectivitate, pentru a intelege ca nu toti iubesc ceea ce ea iubeste, nu toti gandesc la fel ca ea si sa nu o mai chinuie pe saraca Bella cu atatea haine si sedinte de shopping.

Lui Jacob: pace sufleteasca si armonie, sa nu mai fie atat de impusiv; si o carte cu citate de-a lui Octavian Paler, pentru a intelege ca "Daca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul."

PS: Clasamentul a fost aranjat si in functie de valoarea premiilor, nu numai de loc, dar nu in toate cazurile.
Voi trimite un mail castigatorilor si ii rog sa fie pe faza si sa imi raspunda.
...si pe final...N-au fost faine dansurile MJ ale duelistilor? :X

14 comentarii:

Anonim spunea...

fara suparare,nu vreau sa fiu carcotasa,dar premiul 2 e SUPER BANAL...

Anonim spunea...

adica locul 2..imi cer scuze

Anonim spunea...

in viatza mea nu mai particip la concursurile dp blogul asta

Deea spunea...

am castigat?
oau nu pot sa cred
am participat la toate concursurile si niciodata nu am castigat nimic pe aici
:)
Iepurasul a fost darnic anu asta =)) :X

mersi :D

Anonim spunea...

mda,deci eu m-am saturat de jurizarea asta de 2 lei.De fapt,la ce m-as putea astepta cand e vorba de doua pustoaice de 14 ani?E stupid.Mi-a cam lasat un gust amar.Dar asta e.M-am lecuit cu participatul la concursurile de pe blogul asta.Stiu bine ce fel de raspunsuri am dat si al meu a fost mai elaborat decat al fetei care a luat locul 2.Pur si simplu banal.Degeaba aveti nu stiu cate premii daca nu stiti sa le acordati corect.Dintre toate,PREMIUL1 mi se pare cel mai frumos raspuns.Chiar merita locul 1.E foarte frumos.
In fine

Anonim spunea...

cu ce amintiri frumoase ai ramane de la o familie care te-a abandonat intr-un azil si ulterior ti-a facut si un mormant? Da,sigur ar avea ce sa ii povesteasca fosta familie:"Erai o fata ciudata si ne speriai pe toti.Te-am dus si la biserica din cauza asta.Insa asa a fost sa fie destinul tau,erai oaia neagra asa ca te-am dus intr-un azil.Dupa aia am crezut ca ai murit.Dar nu eram siguri niciodata.Brrr.."
Mda,frumoase amintiri.Ca eu nu vad ce altceva i-ar spune

Anonim spunea...

aiurea rau de tot :| lasa de dorit

Anonim spunea...

uite ca si resp care a postat la 16:27 e de aceeasi parere cu mine.ar trebui sa faceti ceva in privinta jurizarii asteia proaste,fetelor nu va prea pricepeti.adica nu va pricepeti deloc.

Anonim spunea...

adica chiar nu imi vine sa cred.am spus ce le-ar aduce iepurasul la 5 actori,am facut aproape cate o compunere la fiecare si a castigat o paranghelie de 5 randuri.ce naiba e asta?

Anonim spunea...

va spun eu ce e asta: se numeste invidie. daca ati fi castigat sau ati fi luat premiul dorit vi se parea ca e foarte buna jurizarea, nu mai comentati nimic.
mie ce mi s-a parut, ca premiile nu au fost puse in functie de valoare...adica premiul 5 e mult mai bun decat premiul 2 sau 3...ma rog asta e. nu mai comentati atat, fetele se obosesc sa faca concursuri si voi tot nemultumiti sunteti

Anonim spunea...

Si Anonim, e vorba aia stii? Nu conteaza cantitatea ci calitatea?

Easpunsurile nu sunt prea grozave, dar nici rele nu sunt.

Anonim spunea...

r*

Anonim spunea...

pai da,dar am trimis raspunsuri mai bune.never mind.m-am lecuit.sau daca mai particip vreodata cred ca voi trimite aberatii si raspunsuri facute in graba.poate asa voi castiga "pe merit"

Anonim spunea...

hey...ziceai ca postezi si celelalte raspunsuri pe scribd...aaaaaaa fost o minciuna???posteazle k sunt curioasa...

Chat

Create a Meebo Chat Room