sâmbătă, 17 aprilie 2010

Modificari

Buna! Dupa cum puteti vedea, blogul s-a schimbat cam mult in ultima saptamana.
Desi imi placea profilul de saptamana trecuta, am renuntat la el pentru ca nu era prea larg.
Pe acesta l-am facut mai orange pentru a fi in ton cu banner-ul.
Iata cateva explicatii pentru a nu va panica.
Am adaugat 2 pagini ( le puteti vedea putin mai sus): Sponsori si Schimb de colti.
La sectiunea "SPONSORI" gasiti toti sponsorii nostri. Nimeni nu a fost uitat. Viitorii sponsori isi vor gasi locul tot acolo. Exceptie fac cei de la Diverta, deoarece, cred ca suntem cu totii de acord ca merita un loc pe pagina principala datorita flashului in tema.
La sectiunea "Schimb de colti" sunt afisati afiliatii nostri. Tot acolo gasiti logo-urile noastre si informatii legate de afiliere.
La sectiunea "Welcome" din dreapta au fost facute cateva mici modificari.
Cele cateva drepturi de autor sunt reprezentate de licenta pe care o gasiti sub Chat (mai jos).

Cam acestea ar fi toate modificarile. daca pe parcurs se mai schimba ceva, nu va alarmati.
Incercam sa progresam si noi.
Noua ne place. Voua?

5 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari >:D<
imi place noua imagine a blog-ului:X cred ca ati facut mari progrese ,de la o vreme:D:X

ByBy spunea...

A-ti primit un premiu Sunshine din partea blogului Her Mother's Eyes.Mai multe detalii acolo.Congrats!:*

*Ioana spunea...

wow colega ce de schimbari! lipsesc si eu un pik si WOW, desi imi placea cum arata blogul sapt trecuta nici sablonul acesta nu e mai prejos, misto :X

elena spunea...

Stiu! Si mie imi placea foarte mult celalalt, dar ma ofticam pentru ca la pagini era pus aiurea si oricat ma chinuiam nu-mi iesea.
Oricum Anonim, sper sa nu te lasi de vizitat doar din cauza sablonului :))

elena spunea...

multumim Nessie!

Chat

Create a Meebo Chat Room