vineri, 7 mai 2010

Concurs BIO - castigatori

 Hei! Ce note ati luat la examen? Eu am luat 10 CURAT. :)
Sper ca si voi ati luat note mari.
Iata cele 3 castigatoare ale concursului. S-au inscris 6 persoane, dar doar 4 inscrieri au fost valide, celelalte neavand poza.
GYA
Eu mi-am vopsit parul din brunet in portocaliu pentru ca, consider ca am trasaturi asemanatoare cu ale Victoriei si aici ma refer la ochi si la tenul foarte deschis,nu stiu daca e un lucru atat de nebunesc, dar a fost destul de riscant avand in vedere ca parul meu a trecut prin multe procese sa ajunga la culoarea dorita de mine, norocul meu ca e foarte rezistent.
Premiul 2: Un Gel de dus cu Aur

4 comentarii:

Anonim spunea...

imi place blondina chiar e f dragutza si seamana cu rose( ce din carte)

Gya spunea...

hey multumesc :D felicitari fetelor!foarte frumoase amandoua.

Daniela spunea...

f frumoase fetele !
btw si eu tot 10 am luat\:d/

Alice spunea...

felicitari si toate alea, dar eu nu am primit niciun email. cum facem?

Chat

Create a Meebo Chat Room