sâmbătă, 8 mai 2010

Fan Fic-uri

Hey! Imi pare rau pentru lipsa mea si imi pare rau si pentru ca sunt putine fan ficuri, insa doar atatea am primit. Astept capitole noi sau fic'uri noi la adresa de mail: ladyjoanne21@gmail.com

*Ella- Primele 8 capitole din "Peripetii in miez de bagheta" -aici

CONTINUARI:

~Alexa a scris capitolele 17, 18 si 19 din "O alta viata"-aici toate capitolele
~BB a terminat capitolele 19 si 20 din "El sueno de crepusculo"-aici
~Corina a tradus capitolul 4 din "Scarlet"-aici
~Mikyutza a terminat de tardus capitolul 4 din "Bella's begining"-aici
~Denise a terminat capitolul 3 din "Totul incepe cu o dorinta"-aici
~Mmonik a terminat capitolele 31, 31 si 33 din "Forever & Always" -aici

NOI:

~ DD a inceput sa scrie fan ficul "Umbrele Trecutului", primele 2 capitole -aici
Prolog:O zi frumoasă de vară, vântul adie uşor, Soarele se ascunde pentru a apărea Luna şi stelele…O altă zi se termină, o altă zi s-a scurs din viaţa mea şi din nou, stau singură, departe de toate lucrurile care reprezintă “fericirea” mea.
Când am început să mă prefac că totul e bine, că sunt fericită, că nu îmi pasă nimic? De cât timp mă prefac că mi-am revenit, că l-am uitat?
De ce nu pot fi ceea ce par a fi? De ce trebuie să mă ascund după o mască? De ce nu mai pot avea încredere în nimeni, nici măcar in propria mea umbră?
De 5 ani am inceput să mă mint pe mine însumi, să mă prefac că nu s-a întâmplat nimic şi că sunt cea mai fericită femeie de pe pământ.
De 5 ani încerc sa uit tot şi chiar şi acum îmi apare în gând acel zâmbet, acea voce, acei ochi verzi…mângâierile, săruturile sale…
De ce am crezut acele vorbe frumoase? De ce?
Cum am putut să fiu atât de naivă şi să îl cred că mă iubeşte?
“Diana, acei ochi verzi ameţesc pe oricine” îmi spune vocea din mintea mea şi acum stau şi meditez asupra acestui lucru. Oare chiar aşa este? Are dreptate cumva?
Nu, sunt o proastă! L-am crezut, l-am iubit, am avut încredere în el şi ce am primit în schimb? Doar minciuni frumoase…Şi îmi mai spunea că mă iubeşte, că fără mine nu poate trăi. Da, sigur!
--------------------------------------------------------------------------------

~Marina scrie si ea un fan fic pe nume "Doua Iubiri" -aici
Rezumat: Sunt prieteni din copilarie.Ea il iubeste ,el o iubeste,insa numai ei stiu asta.Ce se va intampla cand o noua iubire se va sadi in inima Bellei ?Oare va renunta la iubirea pe care i-o poarta lui Edward si o va primi pe cea a lui Emmett? Inima ei poate fi impartita in doua? Ce va face Bella ,acum ca iubeste doi baieti?
Prolog: “Intre inchipuire si realitate se ivesc goluri care trebuie umplute pe loc.Uneori insa,se deschide o adevarata prapastie si n-ai cum s-o umpli.Atunci fapta ramane neimplinita,suspendata in aer.Inchipuirea tese simplist,in linii mari,fara a vedea detaliile care de multe ori sunt mai importante decat principalul.”

LATER EDIT:
~Ramona a terminat de tradus capitolul 27(ultimul) din "O viata fara tine" -aici
~Barby a terminat capitolul 17 din "Emma's Story" -aici

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room