vineri, 7 mai 2010

Interviu Kristen

 Actrita de 20 de ani a acordat un interviu revistei Elle si a vorbit deschis despre modul in care este perceputa de cei din jur:
  • despre partile neplacute ale celebritatii: Odata cineva a batut la camera mea de hotel si mi-a cerut un foc, apoi a adaugat ca este un mare fan. L-am intrebat: “Tu chiar ai nevoie sa-ti aprinzi tigara? De unde stiai in ce camera sunt?” Ideea e ca nu pot fi un moment singura, iar mie imi place sa petrec timp singura.
  • despre atitudunea ei, criticata de presa: Cred ca este amuzant pentru atunci cand sunt pe scena sa accept un premiu ei cred ca sunt agitata si ca ma simt ciudat – ceea ce-i adevarat – dar aceasta atitudine e interpretata gresit de ei.
Urasc sa mi se spuna ca nu-mi pasa deloc, pentru ca nimanui nu-i pasa mai mult decat mie.

  • despre Taylor & Robert: Nu imi voi trada niciodata relatiile vorbind despre ele. Mi s-a spus:” S[une cu cine te intalnesti. Si apoi lumea isi va pierde interesul." Nu-i adevarat. Atunci vor cere detalii.
Lumea spune ca ma comport mizerabil tot timpul. Nu sunt asa dar mereu este cineva care tipa la mine ... Si cateodata trebuie sa ma abtin sa nu izbucnesc in lacrimi...este pur si simplu o reactie psihica la toata energia care vine inspre mine.
sursa: blogvedete.com

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room