joi, 27 august 2009

FanFic


Deci, vad deja ca partenera mea v-a dezvaluit deja micul secret. Deci, DA! M-am apucat de un fanfic. M-am inspirat din propriul vis. Hey, nu la fel a facut si Stephenie? I-a venit ideea intr-un vis? :) Ei bine, eu nu cred ca am copiat pe nimeni. Povestea implica si personaje din viata reala, cunoscuti de-ai mei. Desigur, visul nu a fost atat de lung, mai ales ca telefonul a inceput sa sune pe la vreo 9 dimineata. Dar, am inchis ochii si am incercat sa-mi imaginez o continuare.
Eu nu garantez ca o sa va placa. Am un stil ciudat de a scrie. In plus, ma consider o persoana ciudata si dificila.
Astept parerile voastre, fie ele bune sau rele. Nu ma vor intimida. Eu voi continua sa-mi dezvolt visul.
Fanficul se numeste "Firmituri de realitate". Primul capitol, "Sfarsitul sau inceputul?", il gasiti aici.

5 comentarii:

Alice spunea...

Ok, deci colega ta a avut dreptate. Imi place ideea in primul rand si faptul ca mentii ideile cursiv fara a ne ameti cu explicatii tampite . Foarte frumos, insa nu as vrea ca in ultimul capitol sa spui ca a fost un vis,te-as omori. Ce incepe cu realitate se impleteste cu cartea si/sau filmul. Genial. Abia astept sa vad ce-ti mai trece prin cap.
By the way, "Ciudata-i ma-ta !!!" m-ai dat gata, m-ai omorit. Impresionant...

Celestialtwilight spunea...

super , imi place foarte mult si astept cu nerabdare continuarea...si asa cum a spus mai in sus alice nu cumva ca la sfarsit sa vi si sa spui ca a fost doar un vis ca venimi si te mancam de vii..glumesc bineinteles:)):))..felicitari elena . esti super tare

inna spunea...

frumos,ai imbinat realitatea ta cu o carte,cred ca o sa iasa ceva frumos....

Deea spunea...

Super imi place asa de mult ... de abia astept sa vad urmatorul capitol . Bravo , felicitari :X Esti super talentata

Mery spunea...

Sunt sigura k e frumos...si eu tot din vis m-am inspirat:X...sunt sigura k este un fan fic glorios:X

Chat

Create a Meebo Chat Room