miercuri, 26 august 2009

Justin, Christian si Michael sunt Vancouver!

Justin Chon, Christian Serratos si Michael Welch au fost vazuti de cei de la Radar.online pe aeroport cand plecau spre Vancouver. Tot aici puteti vedea un video, iar mai jos puteti citi interviul.


Trebuie sa fi foarte entuziasmat sa-i vezi pe Kris si Rob

Michael: Da, sunt. Ne-am distrat mult ultima data cand au fost la comic-con. Sunt foarte entuziasmat sa vad filmul in care a jucat Kristen, in rolul lui Joan Jet, fiindca inca e foarte implicata. Si cu respect la Rob, el este un prieten bun petru mine, dar niciodata nu reusesc sa-l vad.

Hey, Christian vrei sa vi sa ne saluti?

Christian: Eu sunt entuziasmat sa va vad pe toti.

Cand a fost ultima data cand iai vazut, acum ca si-au facut relatia publica?

Christian: Cred ca ultima data cand i-am vazut a fost la comic-con

Trebuie sa fi foarte entuziasmat sai vezi pe Kris si Rob

Justin: Da, sigur bineinteles. Poate fi ultima data asa ca trebuie sa traim fiecare moment

Michael: Ca sa fiu sincer, eu nu stiam nimic de relatia lor publica, cred ca toate lucrurile care le ziceau revistele erau minciuni.

Se pare ca sunt doi indragostiti si sunt o pereche puternica!

Christian: Eu nici nu aveam idee ca asta s-a confirmat. Asa ca zic "OK"

Justin: Eu nici nu am idee despre ce se intampla, daca ies sau nu ies impreuna. Dar daca ies... sper ca se distreaza.

5 comentarii:

daria spunea...

vad ca totzi actorii is foarte vorbareti...imi place atitudinea lor sincera:)

anuska21 spunea...

sunt relexati si par foarte prietenosi

Mery spunea...

Toti sunt frumusei:X...si joak bine..sa se imprieteneasca mai bine unii cu alti;))

A. spunea...

1: sunt foarte draguti si naturali:x
2: imi place mult de ei;x
si 3: sunt foarte discreti, au dat raspunsuri foarte inteligente spunand multe si totusi nimic despre rob si kris.

Deea spunea...

Ce sweet sunt toti :).

Chat

Create a Meebo Chat Room