joi, 27 august 2009

Muse!!! Muse!!! Muse!!!

Citat: Cartea BD, rubrica Multumiri.
"...Trupele si muzicienii care ma motiveaza: am mentionat deja trupa Muse? A, da? Foarte rau.
Muse, Muse, Muse..."
________________________
Si cum au aparut mai multi fani, datorita seriei Amurg, m-am gandit sa va mai spun cate ceva despre trupa MUSE.
In asteptarea lansarii albumului Resistance, ce se va intampla pe 14 septembrie, fanii Muse pot asculta cate 30 de secunde din piesele ce alcatuiesc albumul pe muse.mu.
Primul single de pe album va fi Uprising, piesa ce va fi cantata in premiera la MTV Video Music Awards de pe 13 septembrie 2009. Piesa poate fi ascultata in intregime pe muse.mu, la fel ca si United States Of Eurasia. Click aici!
Din 22 octombrie Muse incep turneul european de promovare a albumului, printr-un concert in Finlanda, turneu ce se va incheia pe 4 decembrie, in Italia. Biletele celor doua concerte pe care trupa le va sustine in UK au fost vandute in cateva minute.

5 comentarii:

A. spunea...

Eu una nu ascult Muse, poate noul album imi va place:x:p

Deea spunea...

Muse ... am auzit de ei inaite de Twilight :X Ador Supermassive Blackhole :X

Celestialtwilight spunea...

imi place muse , am o prietena care ii asculta inainte de a aprarea pe coloana sonora a filmului....mi-ar placea ca in fiecare dintre cele 4 filme sa aveam 1 sau 2 melodii de-ale lor

Alice spunea...

Recunosc ca de Muse nu am auzit pana la piesa pe care au avut-o pe coloana sonora din Twilight. Oricum ascult, mult si des piesele lor printre preferatele mele fiind "Invincible" si "Knights of Cydonia". Deci, prin urmare ma bucur de succesul lor. Mi-ar placea sa-i vad live, la un concert, pun pariu ca sunt dementiali.

Mery spunea...

Muse este o trupa buna...:X...are melodii super...

Chat

Create a Meebo Chat Room