marți, 25 august 2009

Kristen despre "NewMoon"




În timp ce ea este în prezent in Nord, în Canada, filmand pentru "Eclipse" , Kristen Stewart a stat de vorbă recent cu un reporter MTV News despre lucrul la "New Moon".
"Bella" declara ca a fost o munca grea, destul de dificil de filmat.
Ea spune: "Este cartea din serie care m-a intimidat, intr-un mod bun. Cred ca este cel mai bun sentiment cu care poti incepe un film. Dar, probabil, partea mea favorita este atunci cand trebuie sa ii spun lui Jacob: "E el. Intodeauna a fost el.". Trebuie sa spun asta: "Yeah, it killed me, it killed me".
Continuand sa povesteasca despre rolul sau, Kristen adauga: "Totul din film este o versiune sporita din realitate. Oamenii nu se despart doar. Se despart si literar, chestia asta ucide. Nu e ca si cum ai spune: "Oh, eu sunt foarte deprimat şi plâng." Totul se presupune a fi o versiune plina de fantezie din asta. Aşa că am avut întotdeauna un timp foarte greu gandindu-ma: "Fac destul? Arat ca am de gând să mor? ""

Un comentariu:

Mery spunea...

Kristen e superba..chiar stie ce tre sa zica..:X..cum am mai zis...ne trebuie muuulte servetele:))

Chat

Create a Meebo Chat Room