vineri, 13 noiembrie 2009

Christian in "Cow Belles"

M-am uitat acum o saptamana la filmul "Frumoasele de la laptarie" unde joaca si Christian Serratos...Foarte frumusica..Se pare ca productiile Disney au personaje celebre...Iata cateva poze din film:



______________________________
Ma scuzati pentru faptul ca nu am mai postat stiri.Am foarte mult de lucru..Vin tezele si am de interpretat o piesa de teatru pentru Craciun...Sunt foarte ocupata in ultimul timp.Vreau sa ma apuc sa scriu a-2-a carte a mea....Dupa cum stiti am scris deja volumul "Rasarit"..Intamplarea dupa zori de zi...Sunt extrem de ocupata..Scuze..Sper sa nu ma criticati...

2 comentarii:

daria spunea...

intrun cuvant, ramane sandra pe blog. bun si asa decat deloc. celelalte unde sunteti?

Sandra ღ spunea...

nu incepeti iar, va rog!!

Chat

Create a Meebo Chat Room