sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Kristen spune ce are pe suflet


Vedetele din filmul 'Twilight', Kristen Stewart si Robert Pattinson ocolesc zvonurile ca au o relatie de cateva luni, dar Stewart nu vrea si nu e in stare sa ofere presei un raspuns definitiv. Kristen a spus intr-un interviu recent cu Entertainment Weekly ca "Nu exista nici un raspuns care o sa va dea gata sau nu. Ganditi-va la fiecare situatie ipotetica: 'Ok, suntem impreuna. Nu suntem impreuna. Sunt lesbiana."

Stewart, care a vorbit in mod repetat despre aspectele negative ale faimei ei, a explicat: "Probabil as fi raspuns daca oamenii nu ar fi facut o mare chestie din asta...Cunosc oameni care privesc situatia cu amuzament 'Pai, alegi sa fii un actor, de ce oare nu alegi sa-ti dai dracului toata viata?! Pot sa-mi dai mie primul tau copil?'"

"Incerc sa pastrez ceva pentru mine," a spus ea. "Daca oamenii ar incepe sa ma intrebe daca ma intalnesc cu Taylor [Lautner], asi fi de genul 'Du-te dracului!' As raspunde in acelasi fel ca si acum."

Pattinson are si el simtul umorului in ceea ce priveste situatia aceasta. Cei de la E.W. spun ca dupa ce Kristen a dat raspunsul la intrebare, Pattinson s-a uitat la Lautner si a fost de acord cu ea, "Si eu as zice la fel."

Kristen Stewart a explicat ca pierderea brusca a intimitatii a schimbat-o intr-o singuratica. "Nu imi parasesc camera de hotel - la propriu, nu o fac," a spus ea. "Nu vorbesc cu nimeni despre viata mea personala... e foarte important sa tii unele lucruri pentru tine...Depinde in ce stare sunt. In unele nopti, ma gandesc, 'Stii ceva? Nu-mi pasa. O sa fac ce o sa vreau eu sa fac.' Apoi a doua zi ma gandesc, 'Hmm. Acum toata lumea crede ca ies afara pentru a primi atentie.' Dar este ca si cum, nu, cred de fapt, pentru un moment, ca poti fi ca si orice alt om normal."



Interviu luat de pe site'ul UTV..

3 comentarii:

Anonim spunea...

crede cineva ca ei 2 sunt impreuna??

Sandra ღ spunea...

pai eu asa zic..adik sunt prea multe semne care arata asta..

AliCe CuLLen spunea...

de acord cu sandra :)) adica, e clar, EVIDENT ca sunt impreuna :x

Chat

Create a Meebo Chat Room