vineri, 13 noiembrie 2009

Fanfic - Editie aniversara

Hey!!! Mii de scuze!!! Va parasesc pentru o scurta perioada. Maine am un concurs la matematica, asa ca urati-mi succes. Miercuri dau teza la romana si in plus lucrez din greu la revista scolii, unde sunt redactor sef. Toata munca e pe mine. Totusi, voi posta ficuri si cateva stiri mai importante. Cel tarziu in decembrie incep din nou munca cu norma intreaga.
--------------------------------------------------------
Andreea a terminat ficul "Reality bites". Dupa cum stiti, avem un obicei prin a lansa o carte on-line. Felicitari Andreea!!!! Cat mai multe download-uri.
CARTEA "Reality bites" o gasiti aici.
-----------------------------------------------------------------
Andreea ne anunta ca ia o mica pauza cu ficul "Nora", din motive personale. Multumim!
--------------------------------------------------------------------------
-Lara a terminat si ea ficul "Un viitor pe care sa-l doresti".
- Capitolul 22 - aici.
- Capitolul 23 - aici.
Daca doriti cartea "Un viitor pe care sa-l doresti", exprimati-va parerea printr-un comentariu.
-----------------------------------------------------------------
Irene a terminat capitolul 19 din ficul "The star life". Il gasiti aici.
------------------------------------------------------------------------------
Alte ficuri?????

5 comentarii:

carina sos spunea...

elena nui nik dak lispesti.iti iau eu loku.si tie si la mery,ca io am teze in 15 dec...deic nare nik:*:*invatativa:*si fiti cuminti pana atunci.io si sandra avem grija de blog:*

Irene spunea...

ms ca ai publicat ficul :X

Anonim spunea...

cred ca mai degraba sandra, decat tine =))

Sandra ღ spunea...

daca vreti, ma pot ocupa eu de ficuri..

elena spunea...

nu lasa....ficurile le pun eu ;)

Chat

Create a Meebo Chat Room